Mikähän ois avuksi? Kardaani tärisee ja kolisee tosi voimakkaasti etenkin hiljasemmalla vauhdilla ja kiihdytellessä. Vähenee huomattavasti, kun vauhtia enemmän. Puoli vuotta sitten oli sama ongelma ja vaihdettiin keskikannatin. Sittemmin vaihdettu myös rättinivel. Tärinä väheni, mutta tullut taas takaisin. Onko itse kardaani ehkä kierona vai voisko johtua laakereista tai jostain nivelistä??:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 540ia kardaani tärisee
Collapse
X
-
Originally posted by Lakeson View PostTuliko kannatinlaakeriin 'pänninkiä' eteenpäin?
Kardaanin pystyy myös kasaamaan väärin.540 ia
Comment
-
-
Originally posted by miikkaheino View PostTuohon mulla ei oo tietoo. Kaveri vaan vaihtoi sen puol vuotta sitten ja nyt tuli oireet takaisin. Vien auton ylihuomena pajalle ja katsotaan mitä on vialla.
- Moottorin tukikumit
- Laatikon taka-tukikumit
... ja loput olitkin vaihtanut. Keskilaakeri pitää tosiaan kiristää eteenpäin.
Jos no ei riekaleina niin kardaanin koneistus.
AVe60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by miikkaheino View PostMikähän ois avuksi? Kardaani tärisee ja kolisee tosi voimakkaasti etenkin hiljasemmalla vauhdilla ja kiihdytellessä. Vähenee huomattavasti, kun vauhtia enemmän. Puoli vuotta sitten oli sama ongelma ja vaihdettiin keskikannatin. Sittemmin vaihdettu myös rättinivel. Tärinä väheni, mutta tullut taas takaisin. Onko itse kardaani ehkä kierona vai voisko johtua laakereista tai jostain nivelistä??:thinkF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Kysäsenpä sellasta, kun mullakin omassa e34 540iA:ssa ilmennyt tärinää etenkin pakilla. Tärisee myös sillon kun käynnistää/sammuttaa (ei tosin aina tee näin) Nii ja myös sillon kun esim. jarruttaa valoihin niin juuri ennen kun vauhti on nollissa ilmenee tärinää. Voiko nää kaikki johtua niistä moottorin tukikumista?
Comment
-
Comment