e34, -88, motronicilla m20b20->m20b23 remuli tehty. Ilmamäärämittaria kaksi naksua löysemmälle laitettu sekä m20b25 uusi bensanpaineensäädin kiinni. Bensaa tulee joka pyttyyn mutta kipinää tulee vain pyttyihin 1,3,5. Eli mylly ei lähde pyörimään vaan röpöttää kunnes heti sammuu. Uudet tulpat vaihdettu. Jakajan merkit yms. kohdillaan. Mistä lähtisi vikaa etsimään?
e34,m20b23. Ei käynnisty rempan jälkeen.
Collapse
X
-
Hassu homma ettei toi boksi pelaa jos ennen remonttia toimi kaikki hyvin. Eli Schmiedmannilta ostettu kanteen uudet hilppeet ja alakerta myös koneistettu yms. viimesen päälleJos jollain on tarjota boksia korvausta vastaan lainaan/myydä Jyväskylän suunnalla niin ilmotelkaa.
Comment
-
-
Ei ole kuin toi kampiakselin asentotunnistin ja sen kolmipinnisestä liittimestä keskimmäisen ja toisen reunassa olevan pinnin vastus oli 504 ohmia...Liittimet putsailtu crc:n kanssa mutta edelleen ei anna kipinää kuin 1.3.5 pyttyihin.
Voiko toi jako olla viturallaan vaikka merkit kohillaan...?
Abuvaa!
Comment
-
ensiökäämin vastus 0,50ohmia mittaus: plus ja miinus liittimistä eli ne mihin puolajohdot mutterilla laitetaan..
toisiokäämin vastus 5000-6000ohmia mittaus: miinus ja keski liittimestä eli virranjakajankannelle menevän johdon liittimestäParhaat pelaa
Comment
-
Voiko olla mahollista että johtus siitä kun ruuvasin tota ilmamäärämittaria löysemmälle, niin tuntu että se läppä heiluu itekseen niin että siinä ei mitään vastusta jääny jouselle melkee ollenkaa. Ja tämän seurauksena ois läppä startatessa kokoajan auki ja kastelee tulpat 2,4,6 pytyistä ennekö niitten vuoro syttyy. Ei pääse ruuvaamaan tota muutamaan päivään niin tämmönen tuli päähän.
Comment
Comment