Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 etupenkin irrotus - miten se turvavyökaapeli irtoaa? SELVISI JO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

e34 etupenkin irrotus - miten se turvavyökaapeli irtoaa? SELVISI JO

Eli pultit on auki ja penkki irti etupään "kiskoista". Nyt ongelmana tuon turvavyön korkeudensäädön vaijeri, miten se klipsi aukeaa siististi? Mitä sitä nyt on tullut pyöriteltyä, niin ei keksi...

t.Ville

EDIT:

Selvisihän se kun haki parempaa valoa. Eli jos joku tätä pohtii vielä, niin se peltiklipsi aukeaa vääntämällä varresta ylöspäin. Sitten tappi irtoaa ja vaijeri on vapaa...
    Last edited by Kyytsis; 06-01-2007, 18:40.
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Useassa E34:ssa ei ole korkeudensäädön vaijeri edes kiinni penkin alla, mitä nyt olen seuraillut...
    sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• nut
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1613
      • Vaasa/Kauhajoki

Originally posted by Leka View Post
      Useassa E34:ssa ei ole korkeudensäädön vaijeri edes kiinni penkin alla, mitä nyt olen seuraillut...
      Mulla ainakin se lattiaan niitattu kela jumittaa, en saanu sitä millään pelaamaan vaan on jumittanu vyön ala-asentoon, ei auttanu lievä eikä raakakaan väkivalta joten annoin olla. Veikkaisinpa että samasta syystä monessa koslassa se vaijeri irti on?
      BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

Comment

• Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

Originally posted by nut View Post
        Mulla ainakin se lattiaan niitattu kela jumittaa, en saanu sitä millään pelaamaan vaan on jumittanu vyön ala-asentoon, ei auttanu lievä eikä raakakaan väkivalta joten annoin olla. Veikkaisinpa että samasta syystä monessa koslassa se vaijeri irti on?
        Et nyt vielä olis paljastanut minkä takia niitä vaijereita on irti, täytyy ensin odottaa kysymystä
        sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎