Eli olen hankkinut moottorin, katkaisijan, johtosarjan sekä sen "peitelätkän" jossa se katkaisija on kiinni. Ainut ongelma on se liitin joka pitäisi löytyä sieltä takapenkin alta. Missä siellä se sit pitäisi olla? Itse en löytänyt siitä kuskinpuoleiselta sivulta. En löytänyt searchilla muutakuin tuon et liitin pitäisi siis olla siellä takapenkin alla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kattoluukun muuttaminen manuaalista sähköiseksi
Collapse
X
-
Itseänikin kiinnostais vastaava operaatio.. Kerroppas miten homma sujuu, niin saa muutkin informaatiota kyseisestä toimenpiteestä.. Kyllähän noista veiveistä pitää eroon päästä.. :think Olen itse ymmärtänyt että ns.paremmissa malleissa on johtosarjakin valmiina jo paikallaan? Omassa 535 (-91) on siis veiviluukku ja kyllä siellä katon sisässä jotain liittimiä on, mutten varmuudella tiedä ovatko oikeita..Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
-
Jos sinulla on E34 johtosarja..
Originally posted by Anssi112 View PostEli olen hankkinut moottorin, katkaisijan, johtosarjan sekä sen "peitelätkän" jossa se katkaisija on kiinni. Ainut ongelma on se liitin joka pitäisi löytyä sieltä takapenkin alta. Missä siellä se sit pitäisi olla? Itse en löytänyt siitä kuskinpuoleiselta sivulta. En löytänyt searchilla muutakuin tuon et liitin pitäisi siis olla siellä takapenkin alla.
ei käy kuin yhteen kohtaan..itse meinasin edelliseen autoon laittaa ja hommasin kyseiset vermeet eli sellaiset on myynnissä jos jotakin kiinnostaa ja lisäksi on etuikkunoiden
hissit sähkömoottoreilla ja ovienjohdotukset ja reijättömät
tummat sähköikkuna malliset ovipahvit....
Se kattoluukun johto nousee takapilaria myöten kattoon ja
menee kattoverhoilun vasentareunaa kiertäen A-pilarin ja siitä keskelle omalle paikoilleen...et silleen...
325E
Comment
-
-
Mutta kun ei ole sellaista paikkaa johon sen johtosarjan saisi kytkettyä. Sen tiesin että menee tuolta c-pilarista ylös ja siitä tuonne eteen. Ainut ongelma siis on tuo takapää että mihin se johto sitten menee. Itselläni ei ole kuin yksi boxi tuolla takapenkin alla ja siinä ei ole yhtään vapaata paikkaa. Menen huomenna katsomaan purkaamolta (oili jaloselta) että miten ja mihin se johto menee. Sekä että mihin boxiin ym. Katsotaan ku pitäisi tuossa viikonloppuna asennella johdot ja jos sieltä purkaamolta tarttuu mukaan puuttuvat osat.
Auto on siis E34 Sedan 520i 24v 1991
Comment
-
-
Eli voisko tuota Lekan laittamaa kuvaa käyttäen tarkistaa löytyykö omasta autosta tämä kyseinen johtosarjan pistoke? Missä kohtaa boxia se on?Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
Comment