E34 525i -92. Pakkasta 7 astetta, saatanan kova tuuli ja lumipyry. tuuli oli tuonut lunta konehuoneeseen ja ilmeisesti sen sulaessa meni kosteutta vähän vääriin paikkoihin. Auto hyytyi eilen kesken ajon. käynti rupes ensin pätkiin ja sitten sammui kokonaan. sen jälkeen käynti omituista, kierrokset tyhjäkäynnillä n. 1300 ja välillä "seilasi" 1000-1500 sisävalojen himmetessä samaan tahtiin. välillä kävi taas normaalisti mutta kun kierroksia nosti niin sisävalot himmenivät ja sammuivat. Vein auton yöksi sisälle sulamaan ja aamulla se lähtikin normaalisti käyntiin ja kävi tyhjäkäyntiä muutaman minuutin ilman mitään oireita. Lähdin testilenkille ja muutaman sadan metrin päässä eiliset ongelmat palasivat ja cc ja obc menivät sekaisin. jotain ihme merkkejä obc:n näyttö täynnä ja esim. matkamittarin numeroista näkyi vain osa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525i -92 sähköt sekaisin?
Collapse
X
-
kosteutta sytytys ja sähkölaitteissa. anna kuivaa vaan rauhassa, kestää hetken ennenkun häiriöt loppuu. kipinä karkailee,laturin remmi luistaa. ei kannata/parane ajella jos katti! toi mittariongelma onkin mystisempi, onhan muuten tollai hajonnut muutama laturikin kun saa vettä sisäänsä.exät. n.50kpl joista
kymmenkunta mersua ja 4 bemaria.
nyt toyota 4runner
vikakoodinluvut ja syvemmätkin tutkiskelut onnistuu
useimpiin autoihin!
Comment
-
-
huomena vaihdetaan polttoaineen suodatin. sähköhäikät katos omia aikojaan. akku on viikon ikänen.
Toivottavasti ei katti tykänny kovin paskaa kun sain eilen auton käyntiin. se kävi normaalia tyhjäkäyntiä pitkän aikaa ja kun koitin ajella alkoi pätkiminen ja viimein sammui eikä enää käynnistynyt.Last edited by Graham; 29-01-2007, 21:26.
Comment
-
Comment