Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 525 matkamittari?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fürst
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 54
    • Salo

e34 525 matkamittari?

Tällainen ongelma seuraavaksi: Eli vaihdoin polttimot matkamittarin puolelle ja huomasin valkeuden tultua että kaskas osamatkamittari kyllä toimii mutta itse ziljoonamittari jököttää paikallaan.
    Digitaalinen mittari kyseessä... Mulla kun ei tietoa onko kaikissa e34 digi.

Eli vaikuttaako myös matkamittarin toimintaan nämä konkat tai mitälie joiden vaihto on hyvin ohjeistettu tuolla linkeissä?
  • Tuotanur
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 275
    • 03

Originally posted by Fürst View Post
    Tällainen ongelma seuraavaksi: Eli vaihdoin polttimot matkamittarin puolelle ja huomasin valkeuden tultua että kaskas osamatkamittari kyllä toimii mutta itse ziljoonamittari jököttää paikallaan.
    Digitaalinen mittari kyseessä... Mulla kun ei tietoa onko kaikissa e34 digi.

Eli vaikuttaako myös matkamittarin toimintaan nämä konkat tai mitälie joiden vaihto on hyvin ohjeistettu tuolla linkeissä?
    Voisiko olla tästä koodiplugiongalmasta kyse? Ennen isompia hankintoja kannattaa koittaa irrottaa akun kengät toviksi. Silläkin on moneen vaivaan positiivinen vaikutus.

Comment

• Juho_P
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2005
      • 313
      • p-pohjanmaa

Jämähtikö matkamittari näyttämään 299960?
      pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..

Comment

• Fürst
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 54
        • Salo

299960 kyllä näin on!

Comment

• Henry
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2004
          • 744
          • Kannus

Originally posted by Fürst View Post
          299960 kyllä näin on!
          Juu noin on tapahtunut muillekkin. Sun tarttee vaihtaa mittaristo, tai se koodiplugi. Itse tappelin saman ongelman kanssa tossa pari vuotta sitte, ja vaihdoin sitten koko mittariston ku ei koodiplugia löytynyt.
          Mercedes-Benz cls 350
          530DA E60
          Ex:
          Audi A6 2.7 biturbo quattro
          523IA E39
          520 E34 2Kpl
          535 E34

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰