No niin ,ongelma on seuraavanlainen,autossa -92 540 on automaatin kepissä ruvennut ilmenemään "kulumista",kepissä tuntuu selkeästi pykälät mutta mittariston näyttö ei seuraa kepin liikettä tarpeeksi.Esim.kytkettäessä asennolle D.kepiä täytyy liikuttaa hieman ylitse "normaalista D-kolostaan" jotta tuo D-merkki syttyy mittaristoon.Noh,mitäkös tämä nyt sitten haittaa;No sitä että;auto kyllä liikkuu vaikka tuo D ei palaisikaan mutta saattaa esim.kylmänä arpoa vaihtaakko vaiko eikö vaihtaa isommalle tai vaihtoehtoisesti arpoo maantienopeudessa pitääkö 4:sen vaiko 5:sen.
Muuten tuo vaihteisto toimii upeasti kunhan vaan muistaa liikuttaa keppiä hieman "yli rajan".Niin ja yhtälailla ongelma ilmenee kun D:een jälkeen kytkee pakkia niin keppiä pitää liikuttaa hieman "yli rajan" jotta R-syttyy ja pakki kytkeytyy.
Kysymys kuuluukin pystyykö tuota "valinta"kytkintä tai sen vaijeria säätämään niin että näyttö seuraa loogisesti keppiä. vai pitääkö ko.komponentti uusia ..??
Onko kokemusta?
Ennen kesää pitäisi tähänkin aiheeseen perehtyä.
Muuten tuo vaihteisto toimii upeasti kunhan vaan muistaa liikuttaa keppiä hieman "yli rajan".Niin ja yhtälailla ongelma ilmenee kun D:een jälkeen kytkee pakkia niin keppiä pitää liikuttaa hieman "yli rajan" jotta R-syttyy ja pakki kytkeytyy.
Kysymys kuuluukin pystyykö tuota "valinta"kytkintä tai sen vaijeria säätämään niin että näyttö seuraa loogisesti keppiä. vai pitääkö ko.komponentti uusia ..??
Onko kokemusta?
Ennen kesää pitäisi tähänkin aiheeseen perehtyä.
Comment