Announcement

Collapse
No announcement yet.

männän vaihto e34 m5 3.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ajk
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 50

    männän vaihto e34 m5 3.6

    jossain täällä oli muistaakseni juttua jonku asian yhteydessä, että ainakin otsikon mukaiseen moottoriin sais vaihdettua männän/männät alakautta, moottoria autosta irrottamatta...öljypohja pois, kanget irti, männät pois...vai joutuuko kampuran käyttämään irti myös.
    ei tarvis saaha ku 1 mäntä ulos ja uus sisään ni pakolliset matkat jatkus ja joskus parempi remontti paremmalla ajalla sitten. "4 pytystä voima päässy karkuun"
  • turbobliz
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1010
    • e-suomi

    #2
    Kyllä mäntä asennetaan sylinteriin aina yläkautta.

    Comment

    • vpernu
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 522
      • Kouvola

      #3
      poikkeuksena jotkuu moottorit mihkä saa vaihettuu alakautta..ei tosin taida olla bmw:llä

      Comment

      • Spetke
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 3452
        • Janakkala

        #4
        Originally posted by ajk View Post
        ei tarvis saaha ku 1 mäntä ulos ja uus sisään ni pakolliset matkat jatkus ja joskus parempi remontti paremmalla ajalla sitten. "4 pytystä voima päässy karkuun"
        No huh huh... Ei helvetti mitä spedeilyä
        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

        Comment

        • HanVat
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2006
          • 294
          • Lahti

          #5
          Originally posted by Spetke View Post
          No huh huh... Ei helvetti mitä spedeilyä

          Hyvin sä vedät
          -------------------------
          E39 523i
          E36 Cabi `96 m-sport
          E30 320i
          W126.022 280SE kesäautona 1985
          VW Polo Firstline 1.4 MPI 2001
          MB E200 CDI 2002
          *************************
          Polaris OutLaw 500cc `06
          Tälle poliisimaija jäi Vesijärven jäällä.
          SkiDoo MX-Z 1000cc Renegade `06

          MYYDÄÄN: E46 BUSINESS RDS SOITIN

          Comment

          • Maza
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 4321
            • Kannus/Kokkola

            #6
            Originally posted by ajk View Post
            jossain täällä oli muistaakseni juttua jonku asian yhteydessä, että ainakin otsikon mukaiseen moottoriin sais vaihdettua männän/männät alakautta, moottoria autosta irrottamatta...öljypohja pois, kanget irti, männät pois...vai joutuuko kampuran käyttämään irti myös.
            ei tarvis saaha ku 1 mäntä ulos ja uus sisään ni pakolliset matkat jatkus ja joskus parempi remontti paremmalla ajalla sitten. "4 pytystä voima päässy karkuun"
            No huhhuh... kone palasiks vaan. Ei oo oikotietä onneen. Voit huoletta varautua uuden ylikoko mäntäsarjan ostoon ja koneen poraukseen.

            MUISTA: Jos haluat hyvän ja halvan niin joudut tekemään molemmat...

            Comment

            • Spetke
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 3452
              • Janakkala

              #7
              Originally posted by HanVat View Post
              Hyvin sä vedät
              juu kyllä. Ja yleensä juurikin tuollaisia pelejä sitten kaupataan milloin missäkin lauseella: Koneremontti tehty xxx km sitten jne jne...
              ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

              Comment

              • tepi_
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 2185
                • TKu

                #8
                Jooh,jollekki pommille vois tuon operaation tehdäkkin,mutta M5:selle että pääsee ajelemaan pakolliset ajot? Noh,joillekki M5 taitaa olla pommi...

                Comment

                • LASSI-S
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 4918
                  • hattula/hämeenlinna.

                  #9
                  parempi vaan että otat nöyrästi vain koko koneen auki. voi tulla aikamoiset ravistukset jo jos pelkästään yhden männän vaihdat tietämättä mitä muut männät painaa, eli jos tulee useiden grammojen painoero, 5g ei vielä tunnu mutta voi olla 20g jopa eroa jos tilaat esim uuden varaosamännän, tai käytetyn jostain toisesta vehkeestä.

                  ja muutenkin voi siellä muutakin olla menny kuin pelkkä mäntä.
                  E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                  Comment

                  • Zeik88
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2006
                    • 300
                    • Suonenjoki

                    #10
                    jossain täällä oli muistaakseni juttua jonku asian yhteydessä, että ainakin otsikon mukaiseen moottoriin sais vaihdettua männän/männät alakautta, moottoria autosta irrottamatta...öljypohja pois, kanget irti, männät pois...vai joutuuko kampuran käyttämään irti myös.
                    ei tarvis saaha ku 1 mäntä ulos ja uus sisään ni pakolliset matkat jatkus ja joskus parempi remontti paremmalla ajalla sitten. "4 pytystä voima päässy karkuun"



                    Herranjumala!
                    chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
                    ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.

                    Comment

                    • tenho.ite
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2005
                      • 159
                      • kokkola

                      #11
                      pistät sen auton myyntiin.tai talliin odottamaan sitä parempaa päivää.
                      ja ajat pakolliset vaikka jollain riisillä.
                      Joskus minusta tuntuu kuin ymmärtäisin kaiken,
                      sitten palaan tajuihini.

                      Comment

                      • baijeri3
                        Bimmer Rookie
                        • Jul 2004
                        • 124
                        • Pariisi

                        #12
                        Originally posted by ajk View Post
                        jossain täällä oli muistaakseni juttua jonku asian yhteydessä, että ainakin otsikon mukaiseen moottoriin sais vaihdettua männän/männät alakautta, moottoria autosta irrottamatta...öljypohja pois, kanget irti, männät pois...vai joutuuko kampuran käyttämään irti myös.
                        ei tarvis saaha ku 1 mäntä ulos ja uus sisään ni pakolliset matkat jatkus ja joskus parempi remontti paremmalla ajalla sitten. "4 pytystä voima päässy karkuun"
                        Jo on aikoihin eletty!! huh huh... Ois mukava tietää millä tavalla tuo voima päässy 4 pytystä karkuun..... Oisko kylmää konetta rääkätty..?
                        e36 323im touring (mamman ajokki) MYYNNISSÄ
                        EX-e30 m50 turbo 416hv 574nm Mitattu 4.5.2007
                        Fiat 600 -73 (kesäpirssi)
                        volkswagen transporter -06 (käyttis, nokileka)

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎