e34 käyttäytyy ihmeellisesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • F127
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 191
    • Orimattila

    e34 käyttäytyy ihmeellisesti

    Tänäänkun lähin ajelee ni lähes hetikun kone oli lämmin ni rupes käymään todella erikoisesti elikä, ei vastaa kaasuun, huutakun 2tahtinen, kuulostaakun putki olis poikki, ja sitte voimakkaampaa nakutusta kun normaalisti.. Samalla auto vielä hytkyy eli vähän vakikuttaiskun kävis vajaalla:think mutta voisko syypää kenties olla sytytys osat? Samasessa autossa on hieman ongelmia ton käynnistymisenkin kanssa elikä saa sahata melko pitkään ja yks korjaaja jo sano että vika olis sytytysosissa
    e30 316 M10
    (Skoda Octavia 1.9Tdi)

    ex: e34 525i, e36 320i Cabriolet, e31 850iA, e39 523iA
  • jaiwe
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 328
    • virrat

    #2
    kiinnostais kans tietää ku oli entisessä 525 12v samaa vikaa, mulla ei kyllä ottanut edes kierroksia enää yli 3500. vaihdoin sinne jakajan kannen, tulpat, puolan ja vaikka mitä mutta en saanut kuntoon. korjaamolla sanottiin että on venttiilit kantanut ja palanut mutta en tiedä. hävitin sitten kyseisen pommin jonnekkin lappeenrantaan päin
    750 Oxfordgrun

    __

    Comment

    • F127
      Bimmer Rookie
      • Mar 2006
      • 191
      • Orimattila

      #3
      kuulostaapa kivalta voihan vittu.. kattelin just että sytytys osat uusiks ilman puolaa ni sinne upposjo 200€ mutta jos sekään ei sitte auta ni kauheesti kiinnostaa laittaa uusiks noita.. lisää mielipiteitä jotain vähemmän konkreettista kun venttiilit..
      e30 316 M10
      (Skoda Octavia 1.9Tdi)

      ex: e34 525i, e36 320i Cabriolet, e31 850iA, e39 523iA

      Comment

      • jaiwe
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2007
        • 328
        • virrat

        #4
        ei tullu omasta kokeiltua, mutta ota se kaasuläppä tunnistimen (vai mikä sen oikee nimi on) piuha irti ja kokeile sitä, menee kyllä tyhjäkäynti vituiks mutta pitäs toimia kierroksilla jos se on rikki. ja mulla se kyllä oli se oma 525 tosi hengetön, ei menny mihinkään tuli vaan vika siihenkin yllättäin ku seiso viikon ja lähin ajaan
        750 Oxfordgrun

        __

        Comment

        • F127
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 191
          • Orimattila

          #5
          joono täytyy noitany katella kuhatoi vesisadekki tuosta loppuis... sytytys johtoja koitin jo renkkailla mut täytyy tosissaa täsny ku vähä ilma muuttuis ni kattoo virranjakajan kansi ja pyöriä ainaki ensalkuu sitte vois koittaa ton asentonunnistimen eloisuutta.. täytyy toivoo et nämä auttaa ei kiinnostais lähtee osina myymää..
          e30 316 M10
          (Skoda Octavia 1.9Tdi)

          ex: e34 525i, e36 320i Cabriolet, e31 850iA, e39 523iA

          Comment

          • F127
            Bimmer Rookie
            • Mar 2006
            • 191
            • Orimattila

            #6
            Sielläpä oli kakkospytyn pakoventtiilin keinuvipu poikki ihmetyttää ehkä hieman että kuinka on mahollista.. ja seuraava ongelma on et joutuuko kannenkin ruuvaa irti että sen "kiskon" missä keinuvivut on kiinni saa irti
            e30 316 M10
            (Skoda Octavia 1.9Tdi)

            ex: e34 525i, e36 320i Cabriolet, e31 850iA, e39 523iA

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14578
              • Oulu

              #7
              Onhan tuosta juttua ollut, että kansi täytyy nostaa poies. Tuohon vanhaan E28:iin aikanaan kansiremonttia suunnitelin...
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • Valunki
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2003
                • 474
                • Helsinki

                #8
                Ei tarvia kantta nostaa pois!!!
                Oon ite tehny kaksi kertaa kyseisen remontin entiseen E28:iin...
                Syyläri ja munuaiset pitää ottaa pois, et keinutanko mahtuu ulos...

                Tarvii tehä erikoistyökalun keinutangon irrottamiseksi...
                Last edited by Valunki; 30-03-2007, 14:01. Reason: Lisäystä...
                E90 330i -05 6v. man.
                Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07

                Exät:
                E39 520i -97 :think
                E36 320i sedan -94
                E28 520i -87 bavaria Oolt skool

                Comment

                • Ravermeister
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2004
                  • 1508
                  • Melkeen Turkkuses

                  #9
                  Originally posted by Valunki View Post
                  Ei tarvia kantta nostaa pois!!!
                  Oon ite tehny kaksi kertaa kyseisen remontin entiseen E28:iin...
                  Syyläri ja munuaiset pitää ottaa pois, et keinutanko mahtuu ulos...

                  Tarvii tehä erikoistyökalun keinutangon irrottamiseksi...
                  No ainakin M30-koneessa joutuu ottamaan kannen irti. (Tai noh kannenpultit jos ollaan tarkkoja )
                  Meinaa noissa keinuvipuakseleissa on urat joista kansipultit menee läpi...
                  -Turku Connection-
                  HDJ80 4.2TD
                  ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

                  Comment

                  • jr66
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 16577
                    • Asikkala

                    #10
                    Niin varmaan mutta kyseessä lienee -88 525i ? joka on m20 eli ei tarvi ottaa kannenpultteja pois, se miten on mahdollista niin ei ole 1. eikä varmaankaan viimeinen tapaus kun keinu katkeaa.

                    Comment

                    • F127
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2006
                      • 191
                      • Orimattila

                      #11
                      oukei kiva kuulla ettei jouru kannen kanssa tanssiin kattelin kanssa että kylläse akseli pääsee siinä liikkuun ku kumi slärbät otti reikien tieltä pois täytyy ihmetellä tossa alkuviikosta ja soittaa sitte valunkille kun tulee ongelmia D

                      Edit: niija kiitoksia kaikille vinkeistä
                      e30 316 M10
                      (Skoda Octavia 1.9Tdi)

                      ex: e34 525i, e36 320i Cabriolet, e31 850iA, e39 523iA

                      Comment

                      • yazoo
                        Newbiemmer
                        • Aug 2005
                        • 8
                        • Oulu

                        #12
                        Pistokkeet?

                        Originally posted by F127 View Post
                        Tänäänkun lähin ajelee ni lähes hetikun kone oli lämmin ni rupes käymään todella erikoisesti elikä, ei vastaa kaasuun, huutakun 2tahtinen, kuulostaakun putki olis poikki, ja sitte voimakkaampaa nakutusta kun normaalisti.. Samalla auto vielä hytkyy eli vähän vakikuttaiskun kävis vajaalla:think mutta voisko syypää kenties olla sytytys osat? Samasessa autossa on hieman ongelmia ton käynnistymisenkin kanssa elikä saa sahata melko pitkään ja yks korjaaja jo sano että vika olis sytytysosissa
                        Kattoppas kaikki liittimet pellin alta? Oisko jossain hapettumaa? Kaverin 540 teki samaa, ja vaikka mitä muuta... Ja onnea!
                        steel is real, kit is shit
                        ex:m-3 look omc-420
                        ex:316 e30
                        ex:635 csi
                        ex:316i touring-93
                        ex:320i vanos-93
                        320i-99"pappa"

                        Comment

                        Working...
                        X