auto on alkujaan 520 johon vaihdettiin 2.5 tekniikka. auto ja kone on vm.89 m20. tekniikan vaihdon jälkeen yksi letku jäi vapaaksi konehuoneessa. Auto meni pakokaasutesteistä läpi ja kone toimii ainakin omasta mielestä normaalisti. Letkuun voi puhaltaa jolloin ilma kulkee läpi jonnekin imusarjaan. imemällä se ei päästä ilmaa takaisin. letkun välissä on jonkinlainen säädin ja letku kiinnittyy imusarjan alapuolelle. 2.0 litraisen imusarjassa on samanlainen liitäntä mutta se on tehdasvalettu umpeen tai sitten se vain aukastaan 2.5 litraisissa. Tuossa linkissä näkyy kuva siitä säätimestä joka on letkujen välissä(numero 6). ainakin luulisin että se on tommoinen. http://www.realoem.com/bmw/showparts...93&hg=13&fg=15
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 letkun paikka hukassa
Collapse
X
-
Bensanpaineen säädinhän tuo osa nro.6 on tuossa kuvassa, en usko että toimis hyvi jos se olisi irti :think Ettei olis joku saastelaite tai bensatankin huohotus tms.? http://www.realoem.com/bmw/showparts...89&hg=13&fg=15
Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
Nyk. VW Golf '00
Nyk. VW Golf '95
Historiaa:x17 BMW +Muuta
-
-
se säädin taitaa olla takaisinvirtauksen estoventtiili, eli ilma siinä letkussa voi kulkea vain yhteen suuntaan. Todennäköisesti letkun pitäis mennä johonkin alipainekellolle. Onko se letku nyt kiinni imusarjassa, jos on niin tuntuuko päässä imua, kun moottori käy?When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
se on samanlainen se mötikkä siinä letkun välissä kuin tuo pensapaineensäädin. En oo sen kummemmin katellu onko siinä imua kun auto käy. se liitos on imusarjan alapuolella suoraan alaspäin. Jos joku viitsis katsoa bemaristaan mihin se letku menee. Letku on tällä hetkellä painettuna pultin nokkaan. siinä letkun välissä oleva mötikkä on varmaan jonkinlainen alipainekello.Last edited by temetsu; 29-03-2007, 12:16.
Comment
-
Comment