Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 takaluukun kannen sähköt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tenox
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 1732

    E34 takaluukun kannen sähköt

    Eli olen vaihtamassa takaluukun kantta toiseen E34 Bemussa. Kysäisen näin etukäteen, että mihin pitää varautua, eli onko sähköpuoli tehty järkevästi = yksi töpseli irti ja luukun saa pois, vai pitääkö varautua johtojen katkomiseen ja uudelleen liittämiseen?

    Onko jotain muuta huomioitavaa? Autossa on keskuslukko, eli lukollekin menee sähköt, BMW:n logo lähtee ilmeisesti ihan vetämällä?
    Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
  • Harri G
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 9042
    • Iisalmi

    #2
    Jos et ole autostasi takakontin johtosarjaa joutunut korjaamaan, niin se onnistuu tässä samalla näppärästi. En muista, että olisi liitintä. Eihän sinne mene kuin kymmenkunta johtoa. BMW:n merkki lähtee irti pikku meisselillä kampeamalla (laita joku pyyhe/hanska väliin, ettei naarmuta maalipintaa)
    E39 ja E91

    Comment

    • Tenox
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 1732

      #3
      Originally posted by Harri UKM View Post
      Jos et ole autostasi takakontin johtosarjaa joutunut korjaamaan, niin se onnistuu tässä samalla näppärästi. En muista, että olisi liitintä. Eihän sinne mene kuin kymmenkunta johtoa. BMW:n merkki lähtee irti pikku meisselillä kampeamalla (laita joku pyyhe/hanska väliin, ettei naarmuta maalipintaa)
      Mistäs kohtaa tuo johtosarja yleensä siis hajoaa tai siis miten se kannattaa läpikäydä / korjata? Ongelmia sähköjen kanssa ei ole ollut. Maalipinnan naarmuttamisella tuon vanhan luukun kohdalla ei ole mitään väliä, mutta kiitos irroitustiedosta. Voisin oikeastaan käydä irroittamassa tuon merkin jo etukäteen.
      Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

      Comment

      • superb
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2827

        #4

        Comment

        • Harri G
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 9042
          • Iisalmi

          #5
          Itsellä rupesi keskuslukko napsumaan kiinni-auki-kiinni-auki. Siellähän takakontissahan oli sitten johtoja poikki.
          E39 ja E91

          Comment

          • Tenox
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2006
            • 1732

            #6
            Kiitoksia, tarkistan tuonkin huomenna.
            Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

            Comment

            • Tenox
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 1732

              #7
              Harri UKM:lle todellakin PALJON KIITOKSIA!!! Oli nimittäin 16:sta johdosta noin 6 ehjää, kaksi poikki kokonaan ja loput 8 menossa... Eikä mitään vikoja vielä. Siksi en olisi ilman huomautustasi edes katsonut koko johtosarjaa. Luukku on paikoillaan ja kaikki pelittää. Laitoin johdot sokeripaloilla, että on sitten jatkossa helppo katsoa että mistä nyt kusee homma...
              Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎