ELikkäs...otsikkosta on keskusteltu aiemminkin, mutta silti kysyisin seuraavaa. Auto on 520 m50 koneella ja ongelmana on koneen lämmöt.
Lämpötilamittari nousee normaalisti puoleen väliin asti, mutta sisälle ei tule lämmintä millään. Jonkin ajan kuluttua lämmöt nousee punaisen rajoille. Kierrättämällä konetta lämmöt lähtevät laskuun ja lämpimän puhallus sisälle alkaa. Tasaisessa ajossa (moottoritie) lämmöt pysyvät kurissa, mutta kaupngissa kone lämpenee...ELLEI PIDÄ KIERROKSIA YLHÄÄLLÄ ~4500 ja yli. Oiskohan vesipumppu ja/tai termostaatti vaihtokunnossa.
Koneen tietää alkavan lämpenemään ennen viisari liikuntaa jo siitä, kun lämpimän puhallus sisälle lakkaa? Termostaatti?
Vesipumppuun voisi viitata tuo kierroksien tarve?
Lämpötilamittari nousee normaalisti puoleen väliin asti, mutta sisälle ei tule lämmintä millään. Jonkin ajan kuluttua lämmöt nousee punaisen rajoille. Kierrättämällä konetta lämmöt lähtevät laskuun ja lämpimän puhallus sisälle alkaa. Tasaisessa ajossa (moottoritie) lämmöt pysyvät kurissa, mutta kaupngissa kone lämpenee...ELLEI PIDÄ KIERROKSIA YLHÄÄLLÄ ~4500 ja yli. Oiskohan vesipumppu ja/tai termostaatti vaihtokunnossa.
Koneen tietää alkavan lämpenemään ennen viisari liikuntaa jo siitä, kun lämpimän puhallus sisälle lakkaa? Termostaatti?
Vesipumppuun voisi viitata tuo kierroksien tarve?
Comment