Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 täristää jarrutuksessa järkyttävästi.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Huoppi
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 85
    • Joutseno

    e34 täristää jarrutuksessa järkyttävästi.

    Eli otsikossa vika. Nopeuden ollessa noin 90km/h ja painaa jarrua niin hyvä että tiellä pysyy. Jarrulevyt kävin oikasemassa sorvissa mutta ei niissä heittoa ollut kuin milli. Eikä siellä väljää ole käsi tuntumalla missään nivelessä.
    Levyt ja palat noin 1000km ajetut. Kertokaas mitä kannattas tsekata.
  • Arnolds
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3310
    • Kajjjaani

    #2
    Ns reaktiotangon tai tankojen kumipuslat lopussa.

    Eli kuvassa pusla no 3 lopussa. Vaihda uusi tai uudet.
    F26 xDrive20d TwinPower

    EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

    Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

    Comment

    • Arto
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1079
      • Vaasa

      #3
      Lainataanpa vähän topikkia; e30:ssä vähän samanlaista ongelmaa, elikkä täristää rattia melko ankarasti kun jarruttaan välillä n. 120-80km/h. Ei kuitenkaan lähde heittelemään tiellä tms. Siis vaan rattia täryyttää. Voisko esim. levyt olla kierot?
      325tds -97
      GSX-R1000 -04

      Comment

      • ville1b
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2006
        • 220
        • asd

        #4
        Originally posted by Huoppi View Post
        Eli otsikossa vika. Nopeuden ollessa noin 90km/h ja painaa jarrua niin hyvä että tiellä pysyy. Jarrulevyt kävin oikasemassa sorvissa mutta ei niissä heittoa ollut kuin milli. Eikä siellä väljää ole käsi tuntumalla missään nivelessä.
        Levyt ja palat noin 1000km ajetut. Kertokaas mitä kannattas tsekata.
        Juu kyllä se on se reaktiotangon pusla. Mulla oli omassa e34:sessa sama, aina joskus tietystä nopeudesta tietyllä jarrutustyylillä täristi tajuttomasti.

        Comment

        • KingOnTheRoad
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 573
          • Kemijärvi

          #5
          Originally posted by 540iAV8 View Post
          Ns reaktiotangon tai tankojen kumipuslat lopussa.

          Eli kuvassa pusla no 3 lopussa. Vaihda uusi tai uudet.
          öhm.. kylläkin no:8..
          no:3 on alatukivarren pusla
          E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
          E36 328i coupe -95 "UXI"
          Polaris RMK 800 Nordic edition-15
          Yamaha yz250 -02

          Comment

          • heassi
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 285
            • Stadi

            #6
            Onko levyt ja palat kunnolla kiinni? Pyörät tasapainossa?
            Heassi

            F11 530xdA
            G31 520dA

            ent:
            E39 530DAT individual, E38 740dA, E36 318iS coupé, E36 325i coupé, E30 325i cabrio, E34 520iA touring, E36 325iA sedan, E28 520iA

            Comment

            • Erska
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2005
              • 439
              • Tuusula

              #7
              apusimpukan helakin ravistelee...
              Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

              Nyt: VOLVO S60 D5 -03

              EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

              Comment

              • Arnolds
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 3310
                • Kajjjaani

                #8
                Originally posted by KingOnTheRoad View Post
                öhm.. kylläkin no:8..
                no:3 on alatukivarren pusla
                sormet toimi nopeemmin kuin katse.
                F26 xDrive20d TwinPower

                EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                Comment

                • Petteri75
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 2552
                  • Kirkkonummi

                  #9
                  Originally posted by Erska View Post
                  apusimpukan helakin ravistelee...
                  Noihin muihin verrattuna, onko isokin homma vaihtaa? Kun taisi jäädä juuri tuo hela listalta..
                  BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                  Comment

                  • Leka
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 7701
                    • Vilppula

                    #10
                    Originally posted by Petteri75 View Post
                    Noihin muihin verrattuna, onko isokin homma vaihtaa? Kun taisi jäädä juuri tuo hela listalta..
                    Ei ole paha homma, tuossa yksi ohje. Prässiä tarvitaan helan vaihtoon.
                    sigpic

                    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎