Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 M5 Kytkimestä..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tkdM5
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 71

    E34 M5 Kytkimestä..

    Tuossa tilasin uuden kytkimen ja huomasin että tuotekoodin mukaan kytkinpaketti on sama mikä 3.6 koneessa.. mitä eroja noissa kytkimissä sitten on? meneekö toi 3.8siin paikalleen vai pitääkö lähettää takasinpäi.
    e34 M5 3.8 -94
  • Maza
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 4319
    • Kannus/Kokkola

    #2
    Originally posted by tkdM5 View Post
    Tuossa tilasin uuden kytkimen ja huomasin että tuotekoodin mukaan kytkinpaketti on sama mikä 3.6 koneessa.. mitä eroja noissa kytkimissä sitten on? meneekö toi 3.8siin paikalleen vai pitääkö lähettää takasinpäi.
    Ei mene ilman 3.6:n vauhtipyörää.

    Comment

    • tkdM5
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 71

      #3
      no voi v...u, kl varaosissa kaveri kovasti väittä että toi käy suoraa paikalleen.

      pitäs vaa ite ottaa selvää ennenku ostaa.
      e34 M5 3.8 -94

      Comment

      • Lötkö
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 644
        • Keskisuomi

        #4
        No niin näköjään. Aika ihme juttu,eikö sitten vaivautunu edes tarkistamaan mistään kirjasta? Käyt vähän hoputtamassa kaveria!

        Ja iha udellakseni,mitä muuten maksaa tuommoiseen kytkin?

        Comment

        • tkdM5
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 71

          #5
          tuo kytkinpaketti eli kytkinlevy, asetelma ja painelaakeri oli tohon 3.6:toseen 440€ mutta nytkun sitten sain sen kaverin ymmärtämään että oli myynyt mulle väärän paketin niin suostu ottaan tuon takasin ja saksasta tulee nyt bmw:ltä se oikea paketti.. mielenkiintosta on se että se on itseasiassa halvempi eli 360€
          e34 M5 3.8 -94

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎