Kyseessä E34 525i servotronic tehostimella. Useita ohjeita on tullut luettua netistä ja niiden mukaan säädettyä tehostimen kiristysruuvia. Paljon väljää oon saanut pois mutta en kaikkea. Onko olemassa mitään firmaa joka noita pystyis aukomaan ja uusimaan rattaita? Kotikonstein tuskin onnistuu, ainakaan kun noita osia ei mistään tunnu saavan. Mutta onnistuuko hyväkuntosen ei-servotronic tehostimen sisuskalut vaihtamaan tohon servotronicilliseen? Suurin erohan taitaa olla se nelikulmanen mötikkä ulkopuolella mihin johto menee, eli venttiili joka säätää öljyn läpikulkua ja täten tehostusta. Mutta onko rattaissa ja muissa eroja sisällä? Ja saako sitä kotikonstein takas että pysyy vielä öljyt sisäl? Kokemuksia?
Vai pitääkö ruveta metsästämään vaan vähän ajettua servotronic boxia? Nyt kun on servotronicilla ajellut niin ei haluisi tavalliseenkaan vaihtaa
Vai pitääkö ruveta metsästämään vaan vähän ajettua servotronic boxia? Nyt kun on servotronicilla ajellut niin ei haluisi tavalliseenkaan vaihtaa
Comment