Onko kellään tietoa et mitkä kaikki osat joutuu vaihtamaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tekniikan vaihto E34 518->525
Collapse
X
-
Moottori, sen johtosarja, vaihdelaatikko, joudut laittamaan ABS-jarrut jos sulla niitä ei 518 ole vähintään isommat levyt, taakse kallistuksen vakaajan, kardaani todennäköisesti...
syyläri käy sama, letkut jousut uusimaan konehuoneeseen. Nämä nyt mitä tulee mieleen, aika iso homma, melkein parempi olis ostaa valmis auto....Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
-
-
No onhan se iso homma mut ei oo varaa ostaa alkuperästä 525. Olis nimittäin tarjolla halvalla kolaroitu 525 nii siitähän saa sit helposti kaikki tarvittavat osat. Mites ton muutoskatsastuksenkaa sit et pitääkö mulla olla joku Mallieroavaisuusdokumentti tai joku vastaava ja jos tarvii nii mistäköhän semmosen sais?Varmaa hapuilua vuodesta -85
Comment
-
-
www.realoem.com ja http://bmwfans.info/original/ pysyt vertailemaan osia.
Kyllähän se helpottaa paljon projektia jossulla on valmis "elintenluovuttaja" vieressä.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
ok. Voin sanoa siinä tapauksessa että ei kannata moiseen projektiin ryhtyä olleskaan. Sulla menis prosentit yli 35:den. Jos autosi olisi edes 520:nen, abs jarruilla varustettu, niin sillon ei mitään ongelmia.Mercedes-Benz cls 350
530DA E60
Ex:
Audi A6 2.7 biturbo quattro
523IA E39
520 E34 2Kpl
535 E34
Comment
-
-
Originally posted by Henry View Postok. Voin sanoa siinä tapauksessa että ei kannata moiseen projektiin ryhtyä olleskaan. Sulla menis prosentit yli 35:den. Jos autosi olisi edes 520:nen, abs jarruilla varustettu, niin sillon ei mitään ongelmia.
Projektin järkevyyteen en ota kantaa.Ducati 998 -02 //
Comment
-
-
Originally posted by eeki View Post35 prosenttia ei ole enää mikään haamuraja kun kanta-autotarkastus on poistunut..
Projektin järkevyyteen en ota kantaa.
ai, jaa et poistunu :think No sehän on hyvä juttu vaan rakentajille. Mulla toi autojen värkkääminen on vähän jäänyt, nii ei noita nykysii pykäliä oo tullu tarkkailtuu.Mercedes-Benz cls 350
530DA E60
Ex:
Audi A6 2.7 biturbo quattro
523IA E39
520 E34 2Kpl
535 E34
Comment
-
-
Originally posted by Erska View PostMoottori, sen johtosarja, vaihdelaatikko, joudut laittamaan ABS-jarrut jos sulla niitä ei 518 ole vähintään isommat levyt, taakse kallistuksen vakaajan, kardaani todennäköisesti...
syyläri käy sama, letkut jousut uusimaan konehuoneeseen. Nämä nyt mitä tulee mieleen, aika iso homma, melkein parempi olis ostaa valmis auto....
Myydessä ko.prosenttipommista tuskin saat juurikaan enempää kuin mitä olisit saanut orggis 518:sta, joten työ ja panostettu pääoma on käytännössä revitty tuuleen. Aivan järjetön jo ajatuksenakin tänä päivänä, mikäli et saa ilmaiseksi kaikkia tarvittavia osia=autoa ja että joku tekee kossupullolla koko muutosprojektin katsastuksineen sinulle avaimet käteen periaatteella.
Ota vastaava työrupeama ylitöinä tai kakkoshommana iltatöinä ja huomaat että sinulla oli hyvinkin varaa e34 325:een myös ilmastoinnilla ja nahkasisustalla, eikä tarvitse myydessä kärsiä prosenttipommin myyntituskasta.
ja ps. AVK:lla on käytännössä lokasuojavikainen siisti e34 -93 540i joka lähtee seuraavalla pudotuksella eli n.3600€:llä. Eli 518 myyntiin ja täältä 540i alle, eikä työmäärää kaiken kaikkiaan ole yhtään enempää: http://www.autovahinkokeskus.fi/Last edited by Hemi; 25-04-2007, 15:28.
Comment
-
Comment