Pomppas katsastuksessa bimmer pakokaasupäästöistä.
Katsottiin alapuolelta inssin kanssa et lambda oli täysin ruostunut melkeinpä
putkeen kiinni. Kuori oli irti ja joku mulkku teipannut vaan johtoja paremmin kiinni joskus ties koska. Minkälainen lamda kannattais hommaa?? Boschin hinnat
näkyis olevan isolla haitarilla paikasta riippuen 75-150 euroa. Onkohan tuol 4-johtoinen vai mikä? Muistaisko joku. Ei viittis ryömiä auton alle vaan sitä katsomaan.
Vaatii nollauksen varmaan vikamuistin osalta kun uus anturi paikoillaan?
Riittääköhän tuo temppu jossa akun kaapelit irti ja hetkeks toisiinsa
kiinni tässä tapauksessa ?
Katsottiin alapuolelta inssin kanssa et lambda oli täysin ruostunut melkeinpä
putkeen kiinni. Kuori oli irti ja joku mulkku teipannut vaan johtoja paremmin kiinni joskus ties koska. Minkälainen lamda kannattais hommaa?? Boschin hinnat
näkyis olevan isolla haitarilla paikasta riippuen 75-150 euroa. Onkohan tuol 4-johtoinen vai mikä? Muistaisko joku. Ei viittis ryömiä auton alle vaan sitä katsomaan.
Vaatii nollauksen varmaan vikamuistin osalta kun uus anturi paikoillaan?
Riittääköhän tuo temppu jossa akun kaapelit irti ja hetkeks toisiinsa
kiinni tässä tapauksessa ?
Comment