No terve! Olen uusi joukossanne ja tässä ensimmäinen postaukseni. Ostin -90 M5:sen. Orkkismankka oli koodilukossa ja hain pioneerin uuden mankan. Kaikki toimi luonnollisesti OK, paitsi ei ääniä. Siinä SoundSystem -hommassa on se orggisvahvistin tavaratilassa. Bemariekspertin kanssa yritimme "ohittaa" tuota vahvistinta mutta tuloksetta. Tuntuu että sinne tulee "plussia ja miinuksia", mutta lähtee vain plussia. Vissiin maadoitus tapahtuu vahvarin kautta runkoon. ELI: Miten ohitan tuon vahvistimen? Pitääkö vetää miinukset takaa mankalle, ja mites kun sielä on yliäänikajareita yms, niin jakosuodinpolitiikka?
Arvostaisin helvetisti apuanne, Bemujen lisäksi musiikki on intohimoni ja vituttaa ajella ilman.
Kiitos jo valmiiksi.
Niin, ja asiaa koskevia threadeja olen kyllä lukenut, mutta en löytänyt mitään "kädestäpitäen" -ohjetta asiaan.
Arvostaisin helvetisti apuanne, Bemujen lisäksi musiikki on intohimoni ja vituttaa ajella ilman.
Kiitos jo valmiiksi.
Niin, ja asiaa koskevia threadeja olen kyllä lukenut, mutta en löytänyt mitään "kädestäpitäen" -ohjetta asiaan.
Comment