Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 vaeltaa. 520i vm-88

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aspoi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 222
    • Ylöjärvi

    E34 vaeltaa. 520i vm-88

    Elikkäs autolla sattui oikeaan etu kulmaan pieni kolari jonka seurauksena meni raidetanko poikki. vein auton korjaamoon, jossa vaihdettiin oikealle raidetanko, molemmat nivelet, alatukivarsi ja pitkittäistukivarsi. Ja luonnollisesti tämän jälkeen säädettiin aurauskulmat kohdalleen.

    Mutta ongelmana on sellainen että kun autolla ajaa kuoppaan tms. nopeudesta riippumatta niin auto ohjautuu väkisin vasemmalle. Ja jarrutettaessa ohjautuu myös vasemmalle, kun taas täyskaasu kiihdytyksessä se kinkeää oikealle. tosin ei kovinkaan rajusti, mutta rattia joutuu aina kääntämään noin varttikierroksen vastaan että auto pysyis ajolinjalla.

    Paikallaan ollessa jos rattia pyörittelee vasemmasta laidasta oikeaan laitaan, niin keula nousee ja laskee noin 5cm ja vain oikeasta laidasta.

    Ollaan yritetty kaikenlaista eikä mikään auta. kellään mitään vinkkiä?
    Last edited by Aspoi; 04-05-2007, 22:04. Reason: otsikko
    Nyt: E36 323i M-Sport
    Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
  • Vilikki
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 6309
    • Raahe

    #2
    Kulmat säädätyksestä huolimatta väärät? Tolpan yläpään kiinnityksessä häikkää?
    BMW e36 316i Turbo Compact

    Comment

    • Aspoi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2006
      • 222
      • Ylöjärvi

      #3
      Kulmatkin on katottu uusiks eikä mitään vikaa. yläpäät oli ok. ei vikaa.
      Nyt: E36 323i M-Sport
      Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎