Elikkäs autolla sattui oikeaan etu kulmaan pieni kolari jonka seurauksena meni raidetanko poikki. vein auton korjaamoon, jossa vaihdettiin oikealle raidetanko, molemmat nivelet, alatukivarsi ja pitkittäistukivarsi. Ja luonnollisesti tämän jälkeen säädettiin aurauskulmat kohdalleen.
Mutta ongelmana on sellainen että kun autolla ajaa kuoppaan tms. nopeudesta riippumatta niin auto ohjautuu väkisin vasemmalle. Ja jarrutettaessa ohjautuu myös vasemmalle, kun taas täyskaasu kiihdytyksessä se kinkeää oikealle. tosin ei kovinkaan rajusti, mutta rattia joutuu aina kääntämään noin varttikierroksen vastaan että auto pysyis ajolinjalla.
Paikallaan ollessa jos rattia pyörittelee vasemmasta laidasta oikeaan laitaan, niin keula nousee ja laskee noin 5cm ja vain oikeasta laidasta.
Ollaan yritetty kaikenlaista eikä mikään auta. kellään mitään vinkkiä?
Mutta ongelmana on sellainen että kun autolla ajaa kuoppaan tms. nopeudesta riippumatta niin auto ohjautuu väkisin vasemmalle. Ja jarrutettaessa ohjautuu myös vasemmalle, kun taas täyskaasu kiihdytyksessä se kinkeää oikealle. tosin ei kovinkaan rajusti, mutta rattia joutuu aina kääntämään noin varttikierroksen vastaan että auto pysyis ajolinjalla.
Paikallaan ollessa jos rattia pyörittelee vasemmasta laidasta oikeaan laitaan, niin keula nousee ja laskee noin 5cm ja vain oikeasta laidasta.
Ollaan yritetty kaikenlaista eikä mikään auta. kellään mitään vinkkiä?
Comment