Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 hälytinongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aryhanen
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 69

e34 hälytinongelma

Hei!

Kyseessä e34 -92. Ikkunassa on tarrat "Viper Security" ja "BMW Alarm System".

Kojelaudan päällä keskellä oleva punainen valo alkaa vilkkua kun ovet lukitsee siihen "kakkosasentoon", eli avaimella kuskin ovesta toiseen pykälään. Aikaisemmin hälytyssysteemi ei ole antanut mitään merkkejä itsestään, mutta nyt se on muutaman kerran alkanut vilkuttaa vilkkuja ja vinkumaan itsekseen ilman syytä.

En tarvitse koko hälytintä, niin mistä otan sulakkeen irti ettei huuda enää?

-AR
  • aryhanen
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 69

Itse itselleni kommentoiden:

Otin takapenkin alta Diebstahlwarnanlagen sulakkeet pois. En tiedä vinkuuko enää, katsotaan.

-AR

Comment

• aryhanen
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 69

Nyt kun laitan ovet lukkoon kuskin ovesta avaimella, keskuslukko avaa ne heti perään. Kun lukitsen toisen kerran, ovet pysyvät lukossa.

Kertokaas millä saan pysymään hälyttimen hiljaa ja keskuslukon toimimaan oikein?

-AR

Comment

• Homer
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 3653
        • Springfield-Jyväskylä

No mulla on kans vähän samanlaisia ongelmia hälyttimen ja keskuslukon kanssa.Aluks alkoi näin:Kun sulkee ovet kaukosäätimellä tai kuskin ovesta,peräkontti pompsahtaa rakoselleen,no otin vivun peräkontista niin ettei kontti ole keskuslukon kanssa yhteydessä.Bensatankin luukku seuraavana päivänä ei aukea sit ei millään tai mistään oli hälytin päällä tai ei!Seuraus väkisin auki eli paskaks pistin!!Hälytin alkanu huutelee omiaan joten ei nykyään voi käyttää ollenkaan.Ja itse asiaan mikä kuulosti tutulta:Kun avaan kuskin ovesta avaimella ovet niin avaa mutta vetää saman tien ovet takaisin lukkoon.Ja tämän kun toistaa niin toisella kerralla ovet jäävät jo auki.Mut itsellä on kans vireillään lukkojen ym.selvittäminen missä mättää.Tuskin oli apua sulle mut ota vaikka siltä kannalta et ei tarvii kirjottaa kaikkia kommentteja ite.
        Last edited by Homer; 07-05-2007, 19:00.

Comment

• teflon
          Bimmer Rookie
          • Oct 2006
          • 83
          • Helsinki east

No mulla teki touringissa ihan samaa syynä oli se surullisen kuuluisat takaluukun piuhasarjat niistä kun vaihtoi kaikki piuhat ni rupes toimimaan.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎