Juu elikkäs 5:s pytty pimeänä. Tapahtunutta=> vuosikatsatuksessa todettiin CO-arvo liian korkeaksi(tyhjäkäynnillä) oli 4.1 kun sallittu on se 3,5 Ilmansuodatin vaihtoon ja seosta säätämällä(itse) ja päästö mittaukseen:tulokset CO 2,373 CO2 11,90 HC 175 lamda 1.04 Lähtö mittauksesta tyytyväisenä. Ruuhka ajoa tuli heti mittauksen jälkeen ja lämmöt kohosi yhden viivan yli puolivälin mikä itsestä tuntui ihan normaalilta eli ei mitään kiehumista tapahtunut. Tänään vaihdettu virranjakajankansi, pyöriä(vanhat niin sanotusti mureni käsiin ja oli ihan loppu) ja tulpat sekä uusi tulpanjohdon pää, mittasin vastuksen vielä johdolta ja näytti 6kohm ok? Mitä seuraavaksi? suutinko vai ruiskuboksi? Hyvät neuvot ja vinkit otetaan vastaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 m20b25 viitos pytty pimeä! KORJATTU
Collapse
X
-
98ia
juu kyllä on 98:lla edetty. Katsoin tossa hieman ja näyttää tulppa kostealta mutta ei se nyt kyllä ihan ui bensassa.
Edit: Mitenkäs toi boxi homma noissa meenee katoin niin siellä on kaksi niitä toinen oli motronic:lle ja mikäs se toinen on eli tämmöinen nro.sarja siinä 34.52-1158 424.0
Edit2: Suuttimien vastusarvot mitattu 16,5 ohmia oli kaikilla suuttimilla. 5:s sylinteri oli imusarjassa nokinen, 5:s suutin kyllä aukesi kun siihen jännitteen pisti. Miten suuttimet saa irti bensasyötön jakotukista ja imusarjasta ihanko vetämällä vai tarvitseeko jonkun erikois avaimen? Kokeilin kyllä vetää muttei tiedä uskaltaako kuinka kovasti rykiä?
Taitaa pari viatonta drinksua olla paikallaan. Ja tyytyä siskon twingo koti matkaanLast edited by Rale; 08-06-2007, 19:13.
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostOk! eli voimaa vaan enempi.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostOk! eli voimaa vaan enempi.Sorry kun meni selittämiseksi mutta kun nyt on ne ammatti termit hukassa, ei muisti pelaa juuri nyt...
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Dodii vika paikallistettu
Elikkäs kaikki ruiskupuolen ja sytkäpuolen viat tarkastettu ja niitä ei ollut. Pahaa aviistaen sitten puristuspainemittarin ostoon ja sieltähän se alkoi selvitä, eli puristukset oli 1-2kg eli imuventtiili vika(nokea imusarjassa), kävin tossa huhtikuun loppu puolella säädätyttämässä venat ja pieni epäilys alkoi kaivaa et oliskohan just toi 5:en pytty silloin ollut se nakutuksen aiheuttaja ja sitten ja säädetty päin sitä, kuitenkaan ei ollut normaalia pahempaa nakutusta sen jälkeen. Vielä voi katsoa peilistä itseäänkin jos on liian laihoilla seoksilla tullut ajeltua, mutta lauantaina kansi veks ja ollaan sit viisaampia.
Comment
-
-
ite ottasin kannen pois, koneistasin venttiilit ja istukkapinnat--->baanalle-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Jos nokka menee vaihtoon, niin epäsymmetrinen 272/280 asteinen voisi toimia tuossa koneessa todella mukavasti - jyrkemmät nokat vaatii sitten mäntään venttiilikolot. Tuollainen nokka hyödyntäisi koneen puristukset ja parantaisi hieman ahtaaksikäyvää hengitystä yläkierroksilla.
Ville, jos laitat sähköpostisi, niin saat dynokäyrät...
t.VilleLast edited by Kyytsis; 19-06-2007, 10:15.
Comment
-
Comment