1) Madallukseen, onko järkeä aluksi yrittää vaan katkaista etujousia kierros tai pari, koska jää ne alkuperäiset jouset käyttämättä kuitenkin ja auto on sen verran halpa etten viitsi koko alustasarjaa ostaa ja perän korkeus näyttää ihan hyvältä(ehkä vähän korkea). Onko siis edes mahdollista tuo katkaiseminen ja onko se paljon huonompi vaihtoehto kuin esim. Intrax jouset kuluinen 170e?
2) Saadaanko sitä kulutusta putoamaan oikeasti teholastulla ja vapaavirtaussuodattimella( parantunut alavääntö)? M50b20 koneessa aika paska alavääntö on! Ja mistä niitä saa helpoiten ostaa ja mitä säätöjä sen jälkeen pitää tarkistuttaa.
3) Mitä tuosta koneesta yleensä voi säädättää jos sen vie johonkin pajalle. Tyhjäkäynti on vähän aaltoilevaa, mutta kaveri sanoi että se olisi ihan normaalia ruiskukoneille kun ne kokoajan tunnustelevat happiarvoja ja muita juttuja...
4) Mitä öljyä kannattaa käyttää?
5) Onko autossa kaksi lämppärinkennoa kun on eri lämpötilan säädöt eri puolille vai kuinka se on toteutettu? Pitää varmaan ottaa kenno irti ja tutkia asia kun tuulilasi huurtuu(enemmän oikealta puolelta) kun lämpöhanikkaa raottaa?
2) Saadaanko sitä kulutusta putoamaan oikeasti teholastulla ja vapaavirtaussuodattimella( parantunut alavääntö)? M50b20 koneessa aika paska alavääntö on! Ja mistä niitä saa helpoiten ostaa ja mitä säätöjä sen jälkeen pitää tarkistuttaa.
3) Mitä tuosta koneesta yleensä voi säädättää jos sen vie johonkin pajalle. Tyhjäkäynti on vähän aaltoilevaa, mutta kaveri sanoi että se olisi ihan normaalia ruiskukoneille kun ne kokoajan tunnustelevat happiarvoja ja muita juttuja...
4) Mitä öljyä kannattaa käyttää?
5) Onko autossa kaksi lämppärinkennoa kun on eri lämpötilan säädöt eri puolille vai kuinka se on toteutettu? Pitää varmaan ottaa kenno irti ja tutkia asia kun tuulilasi huurtuu(enemmän oikealta puolelta) kun lämpöhanikkaa raottaa?
Comment