Tuolla ulkomaisen M5-forumin uumenissa on mielenkiintoinen viestiketju siitä, kuinka eräs M5-omistaja otti yhteyttä iskarikorjaamoon, vei taka-EDC:nsä sinne ja sai takaisin oikein hyvinä. Tapaus on tietenkin vielä loppuunkäymättä, mutta ainakin alkuvaikutelmat olivat erittäin positiivisia. Edessä on vielä paljon ajoa sekä monimutkaisempien etuiskareiden korjaus.
Jos kaikki menee putkeen, eräs M5-omistajuuden kalleimmista kohdista, EDC-iskarien korjaus/vaihto on nyt hoidettu. Kyse on hyvin erikoistuneesta korjaustyöstä, mutta kaikkien neljän korjauksen on arvioitu maksavan yhtä paljon kuin yhden hankkiminen. Kuullostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta!
-Kysymys kuuluukin, onko kenelläkään tietoa siitä, löytyisikö jossain päin kotimaata vastaavanlaista iskarikorjaamoa, jolla olisi pääsy Bogen tietokantoihin ja kokemusta alalta kovasti.
Muuten on edessä rahtaus Iso-Britanniaan. Vaikka EDC-alusta toimiikin nyt OK, se ei kuitenkaan ole uusi ja jonain päivänä tulee eteen tilanne, että se täytyy korjata/uusia. Ja mikä olisikaan hienompaa, kuin ajella hyvällä/kuin uudella EDC-alustalla!
Jos kaikki menee putkeen, eräs M5-omistajuuden kalleimmista kohdista, EDC-iskarien korjaus/vaihto on nyt hoidettu. Kyse on hyvin erikoistuneesta korjaustyöstä, mutta kaikkien neljän korjauksen on arvioitu maksavan yhtä paljon kuin yhden hankkiminen. Kuullostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta!
-Kysymys kuuluukin, onko kenelläkään tietoa siitä, löytyisikö jossain päin kotimaata vastaavanlaista iskarikorjaamoa, jolla olisi pääsy Bogen tietokantoihin ja kokemusta alalta kovasti.
Muuten on edessä rahtaus Iso-Britanniaan. Vaikka EDC-alusta toimiikin nyt OK, se ei kuitenkaan ole uusi ja jonain päivänä tulee eteen tilanne, että se täytyy korjata/uusia. Ja mikä olisikaan hienompaa, kuin ajella hyvällä/kuin uudella EDC-alustalla!
Comment