Jeps tulee varmaan joku turbo paikalle kohta. Mietin että paineet olis jotain 0,6bar. Kone on m30 3.4litranen. Vanhasta 745i turbosta olis helppo ja halpa..
Mikä ahdin olis hyvä jos haluaisin että se heräs jo 2-3000 kierrossa ja samaan aikaan riitäis tohon 0.6bar(jotain 300-320hv).
Joku vanha saabin intercooler joka tulis moottorin yli turbon jälkeen suoraan imusarjaan. Ja kojelaudassa scooppi. Ajattelinkin käyttää ihan orkkis ilmamittari.. Suuttimet ja bensapaineet vaihtoon.
Sähköinen öljynpumppu ja öljynjäähdytin paikalle.
Mikä olis ihan helppo turbopakosarja? Sopiiko toi 2.4td pakosarja? Vai meneekö noi m30 vakiopakosarja ylöspäin alas ja siihen vaan laippa turboon?
Projekti ei sais ylittää 1200€.. että vanhat osat vanhaan autoon..
Ja miten tää vähäpästöinen paskaa on? Vuosimalli on 90/12.. Että että.. mutta eiköhän saa turbokin vähäpäästöisenä jos näin on?
Riitäiskö toi cossun turbo Garrett t03 ?
Mikä ahdin olis hyvä jos haluaisin että se heräs jo 2-3000 kierrossa ja samaan aikaan riitäis tohon 0.6bar(jotain 300-320hv).
Joku vanha saabin intercooler joka tulis moottorin yli turbon jälkeen suoraan imusarjaan. Ja kojelaudassa scooppi. Ajattelinkin käyttää ihan orkkis ilmamittari.. Suuttimet ja bensapaineet vaihtoon.
Sähköinen öljynpumppu ja öljynjäähdytin paikalle.
Mikä olis ihan helppo turbopakosarja? Sopiiko toi 2.4td pakosarja? Vai meneekö noi m30 vakiopakosarja ylöspäin alas ja siihen vaan laippa turboon?
Projekti ei sais ylittää 1200€.. että vanhat osat vanhaan autoon..
Ja miten tää vähäpästöinen paskaa on? Vuosimalli on 90/12.. Että että.. mutta eiköhän saa turbokin vähäpäästöisenä jos näin on?
Riitäiskö toi cossun turbo Garrett t03 ?
Comment