ajotietokone on alkanut valittaan öljyn vähyyttä koneessa. mittatikku kuitenkin riittää ylärajaan asti. varmaan anturissa vikaa.. onkohan muilla ollut samaa ongelmaa? miten mahtaa anturi tuossa mennä ja miten korjata?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525i engine oil low
Collapse
X
-
Mullaki välillä herjaa toi CC tosta öljymäärästä.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
vois tähän samaan heittää. kun läheltä liippaa
onko se cc anturi m20:ssä suodattimen alla?
ja onko se sama anturi joka potkii öljyä tiivisteestä kun antaa kierroksia ->
käsittääkseni öljyn paine anturi. mikäli ei niin missä tämä öljyn paine anturi sijaitsee. (tällä hetkellä ölppää lentää suodattimen alapuolelta laatikon perälle asti pitkin pohjaa ja panssareita. tekis mieli saada toi tiputus kuriin ennen kuin toi öljy pilaa pohjan)
kiitos ja kumarrus sille vielä joka laittaa mulle tiivisteen koon tai osa numeron tohon anturin tiivisteeseensigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
M20:ssä ainakin itelläni (E30 325i) on öljynpaineanturi suodattimen vieressä, ja siihen ei erikseen tiivistettä kannata hommaa ku uus anturi makso alta kympin, eikä se öljy useimmiten edes tule tiivisteen välistä vaan itse anturi vuotaa, näin siis ainakin itselläni. Öljyntasoanturi on taas siinä öljypohjan ulokkeessa (taas E30 325i) johon menee piuha ja on muistaakseni kahdella pienellä mutterilla kiinni, itelläki herjaa kokoajan tota öljymäärää mutta en oo pahemmin jaksanu ettiä uutta anturia.
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View PostMinullakin alkoi tämä samainen valitus.
<klip>
Missähän toi anturi sijaitsee?
Edittiä vielä sen verran, että minulla valitteli öljymäärää (ja sulatti johdon kuoren), kun moottorin maadoitusjohto oli löysällä. Eli kannattaa tarkistaa myös maapiuha ennen uuden anturin vaihtamista.Last edited by O.K.; 16-07-2007, 17:11.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by E30 View PostM20:ssä ainakin itelläni (E30 325i) on öljynpaineanturi suodattimen vieressä, ja siihen ei erikseen tiivistettä kannata hommaa ku uus anturi makso alta kympin, eikä se öljy useimmiten edes tule tiivisteen välistä vaan itse anturi vuotaa, .sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Tuntuu että tosta kotterosta paukkuu antureita vuoron peräänja hintaa on aina se 50-100e
Onko tuolle mitään tehtävissä jos irrottaa ja rassailee? johdon irroituksesta tulee teksti Engine oil level sensor,enkä hyppy lankaa kuitenkaan kokeillu.. että minkälainen tuo anturi on? olisko esim töhnää kertyny niin että joku jumittaa..?:think
Kaikki kuntoon?? Pura, putsaa, voitele, kokoa.:think
-Fiat 128-Ford Taunus 2,0-Pontiac Firebird SE 5,0-BMW 740-Volvo 960-Nissan sunny 1,6 BMW 525 e34 Audi 100 2,6 V6Ford Mondeo MK3 2,5 V6
Comment
-
Comment