Announcement

Collapse
No announcement yet.

520 e34 ilmastointi...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dragon85
    Bimmer Rookie
    • Apr 2006
    • 155
    • Mikkeli

520 e34 ilmastointi...

Kuinka helppoa on itse katsoa onko ilmastoinnista karannu kylmäaineet ku ei ilmastointi toimi autossa ja ku on lämmintä niin olis mukava jos se toimis . Ja onko kylmäaineita monenlaisia ja mistä tietää mitä kylmäainetta pitäs lisätä jos se on loppu... Kuinka helppo kylmäainetta on lisätä?
    nykyinen kuljetin:
    -Bmw 325 e36 m-sport

entiset kuljettimet:
    -Bmw 316 e36
    -Bmw 520 e34
    -Bmw 318is e36
    -Bmw 325 e36
    -Bmw 525tds e34
    -Bmw 318is e36
    -Bmw 318 e36 touring
  • Arnolds
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3311
    • Kajjjaani

Originally posted by dragon85 View Post
    Kuinka helppoa on itse katsoa onko ilmastoinnista karannu kylmäaineet ku ei ilmastointi toimi autossa ja ku on lämmintä niin olis mukava jos se toimis . Ja onko kylmäaineita monenlaisia ja mistä tietää mitä kylmäainetta pitäs lisätä jos se on loppu... Kuinka helppo kylmäainetta on lisätä?
    Tuo tarkastus vaatii omat mittalaitteet eli jos itse olet tai sinulla joku tuttu kylmälaite asentajana niin onnistuu muuten joudut viemään tarkastukseen vastaavaan firmaan. Se mitä ainetta autossasi on käytetty riipuu ihan vuosimallista. Sieltä kone huoneesta pitäis löytyä sellainen vihreä tarra(ainakin omassani) mistä näkee mitä siellä on uudesta asti ollut tai pitäisi olla.
    Ja se lisääminenkin vaatii ihan omat laitteensa eli jos kts alku. niin onnistuu.
    F26 xDrive20d TwinPower

EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎