Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 touring/takaluukun lukitus, ei toimi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jleino
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 204

E34 touring/takaluukun lukitus, ei toimi

Ostin -94 vuoden touringin ja nyt lopetti takaluukku aukeamisen. Toimii tietty avaimella mutta ei siitä kahvasta niinku pitäis.
    Onko siinä jokin taika miten sen saa toimimaan vai pitääkö ostaa kokonaan uusi moottori vai..?!
    Voimaa...
  • teflon
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 83
    • Helsinki east

Katos ne takaluukun johtosarjat mulla oli toiseltapuolelta kulunut muutama piuha poikki ni ei toi takalasi auennut.

Comment

• jleino
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 204

Mun touringissa ei taida aueta se takalasi, ei ole sisä puolella ainakaan mitään pumppuja tai saranoita.:think

Kuitenkin on keskellä se kahva ja vieressä toinen pienempi, siis kilven päällä. Minkähän takia?

Oliko ne johdot sulla poikki luukun sisällä vai siitä mistä ne menee autoon?
      Voimaa...

Comment

• zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14446
        • Oulu

Tuosta ohjetta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=76339
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

• teflon
          Bimmer Rookie
          • Oct 2006
          • 83
          • Helsinki east

Piuhat mulla oli poikki sieltä luukun saranoista eli kun piuhat tekee sen mutkan katon rajassa,eikä todellakaan päälle päin huomannut että ois mitään poikki.Mut kun otin sen sukan pois ni puolet oli menny poikki ja ehjätkin oli niin haperot kun vedin mutkan suoraks ni jäi vain yks ehjä johto.. ei muuta ku johtoa tarpeeks ja uutta piuhaa molemille puolille... jos sulla on kaks samanlaista kahvaa siellä luukun alla ni kyllähän ikkunakin sit aukeaa.Oisko tota saanutkaan ilman ikkunan aukeamista...?

Comment

• jleino
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2006
            • 204

Hyvää ohjetta on, kiitoksia vain! Vielä jäi epäselväks että tarviiiko purkaa autosta katto- tai pilari sisusta osia pois? Luonnollisesti luukusta sen verran että saa ne johtimet näkysälle..
            Voimaa...

Comment

• jleino
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2006
              • 204

Juu, katselin tossa niin kaks kahvaa, löytyy saranatkin ikkunalle mutta se mitä ihmettelin niin ei ole mitään kaasujousta sille ikkunalle:think

Pitää huomenna ottaa se luukku työn alle. Mulla ei aukee niistä kahvoista luukku eikä se ikkunakaan. Eipä taida toimia pyyhkiäkään..
              Voimaa...

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎