E34 525 td starttausongelmaa.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jampo
    Newbiemmer
    • Jan 2004
    • 21

    E34 525 td starttausongelmaa.

    Moro kaikille olisi semmoinen ongelma olisi kuin TDS:ssä on pitkä startti.
    Välillä joutuu sahaan aika kauan etttä lähtee käymään. Kuuluuko tässä mallissa
    olla sähköinen siirtopumppu?. Mallihan on E34 525 TDS tää on se ilman välijäähdytintä
    Last edited by Leka; 05-07-2007, 13:24. Reason: Jos siihen otsikkoon vaikka vähän panostaisi.
    ei riemulla rajaa kun 325:lla AJAA!
  • ongelmalapsi
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1062
    • Hämeenlinna

    #2
    mallihan on 525td tuon pitkän startin aiheuttaa toden näkösesti ilmavuoto tai siirotpumppu ongelma.
    -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
    -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
    -Voimaa.com Ohjelmoinnit
    -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
    -Ilmastointi huolto alkaen 69€
    Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
    GMC Topkick C6500 rollback -95
    Ford F-350 4X4 Wrecker -97
    E46 330xiA -02
    Chrysler neon -99

    Comment

    • jampo
      Newbiemmer
      • Jan 2004
      • 21

      #3
      No niin mä vähä arvelinkin että olisi siirtopumppu hajalla kun ei kuulu surinaa
      kun laitta virran päälle. Löytyykös se tankin sisältä? kun ei tiedä onko sitä edes siellä kun auto jälkikäteen diisselöity.
      ei riemulla rajaa kun 325:lla AJAA!

      Comment

      • MasaTDS
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1605
        • Tampere

        #4
        kuuluu olla tankin sisällä,jos se on kunnossa,niin tarkasta polttoaineen suodattimenjalan ja sen letkuliitosten tiiviys
        E24 635csi
        M-B W140
        Citroen c4 coupe
        H-D sportster chopper

        Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
        Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
        Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
        www.mpanet.fi

        Comment

        • ongelmalapsi
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1062
          • Hämeenlinna

          #5
          Itellä myös jälkeen diiselöity auto kyseessä.. itellä pumppu pyörii vasta kun laturi lähtee puskemaan virtaa... nostappa takaluukun matto ylös, siellä se pikkuluukku auki, auto käymään ja kuuntele pyöriikö pumppu... myös se paluu liitäntä kannattaa letkun kanssa jatkaa niin että pää on koko ajan nafta pinnan alapuolella.

          Sitten suodattimeen tulevan/lähtevän letkun liitos, pumpusta tulevan letkun liitos, paluu linjan banjopultti (HUOM: jos tämä niin siihen ei sitten käy ihan mikä vaan banjo!!!!) sitte vielä ne suuttimien paluu letkut, ja tarkasta onko jonkun suuttimen juuressa märkää
          -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
          -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
          -Voimaa.com Ohjelmoinnit
          -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
          -Ilmastointi huolto alkaen 69€
          Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
          GMC Topkick C6500 rollback -95
          Ford F-350 4X4 Wrecker -97
          E46 330xiA -02
          Chrysler neon -99

          Comment

          • jampo
            Newbiemmer
            • Jan 2004
            • 21

            #6
            Vika luultavasti löydetty säädin pumpun ajoitusta niin on ainakin tänään toiminut ihan hyvin. Kerran sammui kun tulin liikenne ympyrään ja painoin kytkimen pohjaan mutta lähti siitäkin ihan hyvin käymään. Autossa on myös muuten KCR:änn säädettävä lastu olisi sillä jotain vaikutusta tohon käyntiin lähtöön? Saa muuten kakkua on ainakin mäki mustana kun kiihdyttää
            ei riemulla rajaa kun 325:lla AJAA!

            Comment

            • ongelmalapsi
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 1062
              • Hämeenlinna

              #7
              oliko kyseessä kylmänä vai lämpinänä pitkä sahaus?
              -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
              -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
              -Voimaa.com Ohjelmoinnit
              -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
              -Ilmastointi huolto alkaen 69€
              Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
              GMC Topkick C6500 rollback -95
              Ford F-350 4X4 Wrecker -97
              E46 330xiA -02
              Chrysler neon -99

              Comment

              • jannel
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2002
                • 283

                #8
                Kyllä sen siirtopumpun pitäs pyöriä heti kun virran kääntää päälle! Näin ainakin tuossa tds:ssä mikä meijän pihalla seisoo! Ja se lähteekin hyvin käyntiin!

                Comment

                • jampo
                  Newbiemmer
                  • Jan 2004
                  • 21

                  #9
                  Vehkeet v*****lee edelleen tänään aamulla joutu sahaan käymään pitkään
                  meinasin jo laittaa suhulla väkisin. Sitten tulin töihin niin kaks kertaa sammui
                  parkkipaikalla töissä kun laittoi kytkimen pohjaan ajoa n.40 kilometriä.
                  Kuumana käynnistyy vain kaasupohjassa...
                  ei riemulla rajaa kun 325:lla AJAA!

                  Comment

                  • nudi
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2004
                    • 212
                    • Järvenpää

                    #10
                    Originally posted by jampo View Post
                    Vehkeet v*****lee edelleen tänään aamulla joutu sahaan käymään pitkään
                    meinasin jo laittaa suhulla väkisin. Sitten tulin töihin niin kaks kertaa sammui
                    parkkipaikalla töissä kun laittoi kytkimen pohjaan ajoa n.40 kilometriä.
                    Kuumana käynnistyy vain kaasupohjassa...
                    vaikuttaisi kovin siirtopumpulta, itsellä joskus oireili samanlailla. sitten tosiaan kannattaa tarkistaa ne polttoaineen paluuletkut, ne tuppaa aina haurastumaan.

                    Comment

                    • jampo
                      Newbiemmer
                      • Jan 2004
                      • 21

                      #11
                      Ja lisää murheita zippas koko lailla totaalisesti kun lähdin töistä.
                      Hyvä kiihdytys liikennevaloista ja koneet meni seis. Starttasin ja lähti käymään ja kävi n.2 sekuntia muutaman kerran ja sammui. Kun saatiin auto hinattua pihaan niin armotonta tutkintaa se ei vaikuttanut ainakaan että tunki suoraavirtaa siirto pumpulle. Sitten annoin sen vähä jäähtyä ja kappas taas lähti käymään joutui sahaan taas. No annoin kaasua ja sammui näin tapahtui ainakin 10 kertaa kierroksia ehkä noin 3000-4000 ja siittä sammui ihan yhtä äkkiä. No suoraa virtaa sammuttajalle ei auta sekään ilmansuodatin pois ei auta, tankin korkki auki ei auta ja naftan suodattimenkin vaihdoin ei auta. Ei mene ilmakupliakaan siinä läpinäkyvässä putkessa joka menee suodattimeltä pumpulle. No säädin taas pumpun ajotusta ja kappas sen jälkeen taas toiminut ainakin 60 kilsaa no täytyy varmaan huomenna ajoittaa se oikein sillä heittokellolla. Mutta edelleen joutuu sahaan. Mitenkäs se paluuletkun jatkaminen jatketaanko se sinne tankin sisälle aivan pohjalle asti???? Niin ja tankki on muuten täynnä löpöä ajettu n. 120km. Milläs lailla se sähkösuutin siellä vaikuttaa???? oliskohan ollu nelos reijässä. Kyllä kaikki kuntoon tulee joskus ne vaan ottaa vähän aikaa mutta menee hermo kun ei ikinä tiedä lähteekö se nyt sitten käymään vai ei....
                      ei riemulla rajaa kun 325:lla AJAA!

                      Comment

                      • ongelmalapsi
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2006
                        • 1062
                        • Hämeenlinna

                        #12
                        Voipi olla pumpun potikka joka nyt oireilee toden teolla... kallista lystiä, itellä hajos talvella niin että noin 50kilsaa ajettu, kävi tyhjäkäyntiä pari min, koitin lähteä ni sammu. sitte PERKELEEN pitkän veivin jälkee saattamalla lätkä lattiassa käymään käy pari sekuntia ja sammuu.. samalla räjähti siirtopumppu... ja myös tuo että kun jäähtyi yön yli tallissa niin pamahti aamulla pirun nätisti tulille..
                        -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
                        -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
                        -Voimaa.com Ohjelmoinnit
                        -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
                        -Ilmastointi huolto alkaen 69€
                        Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
                        GMC Topkick C6500 rollback -95
                        Ford F-350 4X4 Wrecker -97
                        E46 330xiA -02
                        Chrysler neon -99

                        Comment

                        • jampo
                          Newbiemmer
                          • Jan 2004
                          • 21

                          #13
                          Joutuu tietysti vaihtaa koko syöttöpumpun vai ??? Millähän siihen sais varmuuden??
                          ei riemulla rajaa kun 325:lla AJAA!

                          Comment

                          Working...
                          X