mikähän mahtaa olla ongelma kun lähtee ajamaan niin ensinnäkin tyhjä käynillä röpöttää ihmeellisesti ja kun painaa kaasua niin tökkii ja tuntuu että ei pyöri kaikilla pytyillä ja ihan kun sais liikaa soppaa koneeseen.. mut tökkiminen ja pätkiminen loppuu kun polkaisee niin että kierrokset käy tapissa. oiskohan mahdollisesti lamba anturi vai mikä lie?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ei lähe kunnolla ja tyhjä käyti on alhainen 520i/e34 -91
Collapse
X
-
Originally posted by nappulaniko View Postmikähän mahtaa olla ongelma kun lähtee ajamaan niin ensinnäkin tyhjä käynillä röpöttää ihmeellisesti ja kun painaa kaasua niin tökkii ja tuntuu että ei pyöri kaikilla pytyillä ja ihan kun sais liikaa soppaa koneeseen.. mut tökkiminen ja pätkiminen loppuu kun polkaisee niin että kierrokset käy tapissa. oiskohan mahdollisesti lamba anturi vai mikä lie?***************
- T.O.M -
Comment
-
-
-
tuntuis olevan liikkeellä tota vikaa. itsellä m50b25 moottorissa täysin sama vika tyhjät jossain 400-500rpm ja käy yllätys yllätys aika huonosti noita tyhjiä. koitin sillä ajaa eilen mutta nykii ajaessakin ja vääntö puuttuu kokonaan. vika koodit luettu ja herjas lambdaa, kaasuläpän asentotunnistinta. nollattiin viat ja koe käytön jälkeen ei uusia koodeja. eli on jäänyt nollaamatta joskus.
edit: tyhjäkäynti moottori on tarkastettu ja vika ei ollut siellä.
Comment
-
-
Originally posted by Jyrki_82 View Posttuntuis olevan liikkeellä tota vikaa. itsellä m50b25 moottorissa täysin sama vika tyhjät jossain 400-500rpm ja käy yllätys yllätys aika huonosti noita tyhjiä. koitin sillä ajaa eilen mutta nykii ajaessakin ja vääntö puuttuu kokonaan. vika koodit luettu ja herjas lambdaa, kaasuläpän asentotunnistinta. nollattiin viat ja koe käytön jälkeen ei uusia koodeja. eli on jäänyt nollaamatta joskus.
edit: tyhjäkäynti moottori on tarkastettu ja vika ei ollut siellä.
Comment
-
-
vaihdoin tänään tulppien ohessa sen haitariputken ilmamassamittarin ja kaasuläpän väliltä ja olen yrittänyt jahdata vuotoja startpilotin kanssa mutta ei ole löytynyt. lisäks mulla on putki poikki niin en pääse edes mittarille kattomaan päästöjä. olin menossa korjauttamaan putkea sillon kun vika alkoi mutta jos sen nyt sais edes käymään edes kunnolla niin katselee sit uudestaan sitä putkea.
Comment
-
Comment