e34 piristys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zippaaja
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2007
    • 1140
    • Pieksämäki

e34 piristys

Eli mitkä olisi parhaat tavat piristää 518i:n konetta. Vm. 90 itse tässä olen miettinyt, että pitäisi lastu saada ja liekkö tuosta vapaavirtaus suotimesta mitään apua sitten. Tähän samaan kun tässä olen miettinyt, että tekisi mieli vaihtaa tekniikka jostain ärmymmästä omaan pirssiin. Kuinka moni täältä on toteuttanut ja minkä laitteen pellin alta tekniikka olisi sopivin kaivaa.
    Kovvoo hommoo
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Jos ihan pakolla haluat piristää tuota m40 konetta, niin läppärungot, kansityöt ja uusi nokka. Kustannukset n.2000€.

Myy pois ja osta 535, niitä saa alta 4000€ vaikka minkälaista. Paranee varusteetkin samalla ja alusta.

Comment

• Zippaaja
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2007
      • 1140
      • Pieksämäki

Niin noh, ehkä niin. Tosin taidan mielelläni tyytyä vielä hyvän tovin nykyiseen. Eipähän hörpi ainetta liikaa niin on vielä taloudellista ajellakkin
      Kovvoo hommoo

Comment

• zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14578
        • Oulu

Mielenkiinnosta muuten, mitä tuo M40 imee tuossa E34 korissa?
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

• mailman
          BTCF Member
          • Jul 2003
          • 8004
          • Vantaa

Originally posted by Zippaaja View Post
          Niin noh, ehkä niin. Tosin taidan mielelläni tyytyä vielä hyvän tovin nykyiseen. Eipähän hörpi ainetta liikaa niin on vielä taloudellista ajellakkin
          No se taloudellisuus karkaa aika hyvin jos oikeasti tuosta koneesta lisätehoja kaipaat... Itse myisin pois ja ostaisin tehokkaamman tilalle. Halvalla ei tuosta irti oteta edes niitä perus M50B25:n tehoja.
          G01 ///M40i '19
          F48 xDrive20i ///M-Sport '18
          E39 ///M5 '00

Comment

Working...
          X