Itselläni on "sivutappi" kiinnityksellä kuskinpuolen sulka kiinni, siis rungoton. Saa sen sulan kyllä siihen kiinni oikeinkin mutta silloin jää sulan keskikohta ilmaan ja ei pyyhi kunnolla.
Sivutappi kiinnitys on siis mallia läpipultilla kiinni.
E34:n pyyhkijänsulka...
Collapse
X
-
Sulat rieskana ja kävin kysyyn juuri noita AC-Delcon sulkia puimuriin. Vihkonen ei tarjonnut mitään E34:een mutta jos nuo kerta saa asennettua niin pitänee käydä uudestaan ja kokeilla. Ei kyllä ollut hyllyssä edes oikean mittaisia sulkia, mutta 600mm oli kuulemma tulossa.Originally posted by Erska View PostKyllä se sulka menee sinne kuskin puolellekin...
itsellä just rungoton AC-Delco
Vai onko joku löytänyt jotkut muut tuollaiset uuden malliset sulat jotka käyvät tähän?
Leave a comment:
-
Originally posted by Erska View PostKyllä se sulka menee sinne kuskin puolellekin...itekkin puolisen tuntia joskus pähkäilin sitä väsyksissä...
helpointa ois kait ottaa se klipsi irti ja pujottaa itse sulkahässäkkä sinne ja sit vasta laittaa se klipsi ja sulka paikalleen...
Nonii ! Löytyyhän sieltä kun aikansa oottelee !
Sit varmaan uskaltaa mennä kaupoille ja alkaa asenteleen...
Leave a comment:
-
Kyllä se sulka menee sinne kuskin puolellekin...itekkin puolisen tuntia joskus pähkäilin sitä väsyksissä...
helpointa ois kait ottaa se klipsi irti ja pujottaa itse sulkahässäkkä sinne ja sit vasta laittaa se klipsi ja sulka paikalleen...
Leave a comment:
-
No mä kattelinkin noita "nivelettömiä" Boschin Aeroja, ja Valeon tavaraa. AC Delco oli viä halvempi, jotain 15€/kpl.Originally posted by Tenox View PostMielenkiintoista. Täälläkin Motonetti on, mutta edullisin oli orkkissulka.
AeroTwin sulkapari 60+60cm 12-0959 39.90€
Valeo X-trm sulka 60cm 12-0216 23.90€
En tutkinu Boschin superin hintaa mitä luvataan suoraan sopivan E34 :seen.
Leave a comment:
-
Esim. Champion sulan mukana tulee semmonen adapteripalikka jonka avulla "tavallisen" kiinnityksen omaavan sulan saa kiinni siihen kuskin puolelle. Eli ehkä semmosen avulla sais laitettua? Joitain ihmisiä huhujen mukaan jotenkin häiritsee se adapteri, mutta mä en kyllä todellakaan ymmärrä miten se voi häiritä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tenox View PostRinta-Joupin orkkissulka oli Porissa halvin kun sulkia etein. Muistaakseni 27,50e. Siis kuskinpuolelle. Tarvikesulat pyöri 40-60e / kpl
hinnoissa. Apukuskin sulkia sai Motonetistä 11e / 2kpl... Kiva tosiaan se väärinpäin oleva koukku. Tästä samasta hommasta taitaa olla vanhempikin ketju, haulla varmaan löytyy.
PS. Mulla olisi varastossa yksi kuskinpuolensulan runko, ehjä ja yksi uusi apukuskinpuolen sulka. Kiinnostaako askartelu? 10e kuluineen.
Joo kyllä uusia sulkia kaupasta saakin en mä sillä... Tarkotus vaan oli saada pikku vinkkiä et onko kukaan saanu asennettua tonmallisia nykyaikasia sulkia kun Esim tuo Bosch AeroTwin on ?
Kun edellisessä autossa oli semmoset ja toistaseks parhaat sulat mitä on keksitty. Nivelettömät, hiljaiset, ja yhtä spoileria koko sulka.
Juju on siinä että pituuksia löytyy, mutta saako niitä asennettua mitenkään, eli onko noissa mukana semmosia heebeleitä että saa jotenkin kiinni, kun jos ostaa ja repii paketin auki ja totee et ei sit millään, nii vähä paha palauttaa sit... kun ei oo ees mainintaa sopivuudesta.
Tarttis siis kokeilla soveltaa jotain uutta ton perus-kivikautisen sulan tilalle...!
Ja empä muista missään nähneeni noin kalliita sulkia, täällä on motonetti ainakin pullollaan sulkia, ihan parhaatkin vaan 15-25€ / kpl ??
Leave a comment:
-
Rinta-Joupin orkkissulka oli Porissa halvin kun sulkia etein. Muistaakseni 27,50e. Siis kuskinpuolelle. Tarvikesulat pyöri 40-60e / kpl
hinnoissa. Apukuskin sulkia sai Motonetistä 11e / 2kpl... Kiva tosiaan se väärinpäin oleva koukku. Tästä samasta hommasta taitaa olla vanhempikin ketju, haulla varmaan löytyy.
PS. Mulla olisi varastossa yksi kuskinpuolensulan runko, ehjä ja yksi uusi apukuskinpuolen sulka. Kiinnostaako askartelu? 10e kuluineen.
Leave a comment:
-
E34:n pyyhkijänsulka...
Aiheesta ei näemmä juur turista, mutta onko näin tosiaan että Esim Bosch Aerotwin -sulkia ei saa sopimaan E34 varsiin ? Tai varmaankin repsikan puolelle menis mut se kuskin puolen koukku taitaa olla ongelma ?
Ei löydy kuin Bosch super - sulkaa niitten luettelosta. Pituudethan on molemmissa 600mm ja 600mm.
Ei taida käydä myöskään Valeo Silencio X-TRM ? Eikä uus AC Delcon Flat Blade ?
Onko kukaan askarrellut mitään noista... Voishan sen kettumaisen kuskinpuolen varren täräyttää poikki ja hitsata vaikka koukun toisinpäin... Toihan vaatis sivukiinnityksen muuten ?Tags: None
Leave a comment: