Eli kylmänä lähtee käymään niinkuin pitääkin ja toimii jetsulleen. Lämpimänä lähtee vähän huonosti käymään ja tehot TÄYSIN hukassa hetken.
Kun koneen veivaa käymään lämpimänä, niin kerran pitää antaa kierroksia kunnolla, (melkein rajoittajalle asti...) että toimii normaalisti. Kerran kun polkasee kunnolla, niin toimii vaikka loppupäivän normaalisti, kunhan pitää auton käynnissä.
Lämpimänä kun laittaa käymään ja ennen kuin polkaisee, käy todella huonosti (kierrokset n.450-500 ja meinaa sammua kokoajan) Mutta tosiaan polkaisun jälkeen toimii täysin normaalisti.
Ikävä joka kerta polkaista hana tiskiin ennen liikkeelle lähtöä. ihmiset pitää hulluna
"pitääkö tuo pöljä viiskasitoistaan nopeana, vai miksi se sitä polkee?" 
Ostin auton juuri enkä ole vielä mitään tutkinut, mutta itselle tuli mieleen lämpötila-anturi, voisko olla?
Perus rallatus kuuluu ~2000rpm paikkeilla, ei tyhjäkäynnillä eikä paljon jälkeenkään.(tai sitten en huomaa sen jälkeen enää)
-Toni
Kun koneen veivaa käymään lämpimänä, niin kerran pitää antaa kierroksia kunnolla, (melkein rajoittajalle asti...) että toimii normaalisti. Kerran kun polkasee kunnolla, niin toimii vaikka loppupäivän normaalisti, kunhan pitää auton käynnissä.
Lämpimänä kun laittaa käymään ja ennen kuin polkaisee, käy todella huonosti (kierrokset n.450-500 ja meinaa sammua kokoajan) Mutta tosiaan polkaisun jälkeen toimii täysin normaalisti.
Ikävä joka kerta polkaista hana tiskiin ennen liikkeelle lähtöä. ihmiset pitää hulluna


Ostin auton juuri enkä ole vielä mitään tutkinut, mutta itselle tuli mieleen lämpötila-anturi, voisko olla?
Perus rallatus kuuluu ~2000rpm paikkeilla, ei tyhjäkäynnillä eikä paljon jälkeenkään.(tai sitten en huomaa sen jälkeen enää)
-Toni
Comment