Ko. autossa alkaa katti olla hieman rapea. Osaisikohan joku suositella jotain tarvikekattia/katteja tilalle, alkuperäinen kun on sellainen pannukakku että pyöreät mallit tulevat hieman liian alas. Sen verran kävin tuossa kotimatkalla Biltemassa mittailemassa että sieltä löytyisi ainakin riittävän matala malli.
Koska alkuperäinen on "2 putkea sisään-2 ulos"-mallia (ainakin päältäpäin, tiedä sitten onko kenno yhtenäinen kuoren/suojapellin alla) niin onkohan tuolla mitään väliä jos siihen laittaisi 2 kattia rinnan omiin putkiinsa ? Pitäisikö tällöin myös lambda-antureita olla kaksin kappalein,molemmille omat ? Luulisi että yksikin riittäisi myös sen toisen katin ehjänä pysymiseen, samaa pakokaasua kai se sieltä puhaltaa ulos..
Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä.
Huvittavinta tässä on se että päästöarvot ovat ihan ok, ainut häiriötekijä on hieman koventuneet äänet ja autosta ulos noustessa nilkoille puhaltava lämmin pakokaasu.
Koska alkuperäinen on "2 putkea sisään-2 ulos"-mallia (ainakin päältäpäin, tiedä sitten onko kenno yhtenäinen kuoren/suojapellin alla) niin onkohan tuolla mitään väliä jos siihen laittaisi 2 kattia rinnan omiin putkiinsa ? Pitäisikö tällöin myös lambda-antureita olla kaksin kappalein,molemmille omat ? Luulisi että yksikin riittäisi myös sen toisen katin ehjänä pysymiseen, samaa pakokaasua kai se sieltä puhaltaa ulos..
Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä.
Huvittavinta tässä on se että päästöarvot ovat ihan ok, ainut häiriötekijä on hieman koventuneet äänet ja autosta ulos noustessa nilkoille puhaltava lämmin pakokaasu.
Comment