Olis siis sellainen ongelma e34 520:ssä että etuovien lukoissa avain ei käänny lainkaan eikä nuppeja saa edes painamalla alas. Takaovien, takaluukun sekä bensaluukun lukot toimivat hyvin. Takaluukun lukosta menee kyllä takaovet ja bensaluukku lukkoon ja auki mutta etuovissa ei tapahdu mitään. Misäs mahtaisi olla vika? ..koneisto jumissa.. moottorit sökö??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 keskuslukitus ongelma
Collapse
X
-
Etuovien....
Originally posted by Heezer View PostOlis siis sellainen ongelma e34 520:ssä että etuovien lukoissa avain ei käänny lainkaan eikä nuppeja saa edes painamalla alas. Takaovien, takaluukun sekä bensaluukun lukot toimivat hyvin. Takaluukun lukosta menee kyllä takaovet ja bensaluukku lukkoon ja auki mutta etuovissa ei tapahdu mitään. Misäs mahtaisi olla vika? ..koneisto jumissa.. moottorit sökö??
eikun purkamaan niin saat selville ja jos et saa etuovia auki
olen siihen neuvonut privan kautta konstin saada ne auki..
325E
-
-
Omassa autossa samaa vikaa joten...
Mulla ongelmana se että kuskin ovesta saa kaikki ovet lukkoon,mutta auki kun yrittää kääntää avaimella niin missään ei tapahdu mitään!!!
Joten ovet saa auki ja kiinni vain takakontin lukosta tai apukuskin ovesta, voisiko joku näillä tiedoilla rajata/paikallistaa syyn.:think
Siellähän on jotain mokkuloita ja mötiköitä vissii 2kpl, että mikä on rikki - voiko itse korjata vai vaatiiko korjaamolla käyntiä.
Auto e34 520 -89
Keskuslukituksen kaukosäätö on poistettu käytöstä.Vitutus------- Se ei lopu ikinä.
Comment
-
Comment