Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525 vm 90 M50, kytkimen työsylinteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • el_raimo
    Newbiemmer
    • Sep 2007
    • 5

    E34 525 vm 90 M50, kytkimen työsylinteri

    Kytkimen työsylinteri vuotaa nesteet pihalle, ja lisäksi joku edellinen omistaja on katkaissut ilmausruuvin, joten vaihtoon menee. Kun tuo on yksilö on loppuvuoden 90 malli, eli M50 kone, tietääkö kukaan kuuluuko siihen sama työsylinteri kuin 91 malliin ? (esim. motonetissä 89-90 on eri sylinteri kuin 91->)

    Entisen sylinterin kyljessä lukee: Ate G 15.
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Toista on käytetty <-11/90 ja toista 11/90-> joten mikä auton valmistusajankohta on? Valmistusajankohta selviää esim. tästä.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • el_raimo
      Newbiemmer
      • Sep 2007
      • 5

      #3
      Kiitoksia. Tarkistin ton valmistusnumerojutun ja valmistusajankohta oli 5/90. Kävin motonetistä poistamassa sen vanhemman sylinterin ja samalta näyttää. Eikai ton asentamisessa ihmeempiä, muuta kuin jotain li/mos2 rasvaa siihen työntötangon päähän ja mutterit+putket kiinni ?

      Osasten osaava myyjä väitti eilen kivenkovaan että m50 koneella se on se uudempi. Ois saattanut jopa vituttaa ajaa viikonloppuna 200km porukoille (auto jäi sinne) väärän osan kanssa.

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        ETK sanoo näköjään 09/90 olevan se raja jossa työsylinteri vaihtuu, mistähän mä tuon 11/90 oikein löysin :think

        Joka tapauksessa se riippuu siitä mikä laatikko sen moottorin perässä on ja ETK tarjoaa 05/90 M50B25:n jatkeeksi Getragin 260/5:sta.
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎