E34 tms uusi infrapuna kaukosäädin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JTORPPA
    Newbiemmer
    • Jul 2007
    • 8
    • Helsinki

E34 tms uusi infrapuna kaukosäädin

Täällä on ollut vallan paljon keskustelua siitä, kuinka infrapuna keskuslukitusta ja varashälyn kaukosäädin avainta koodataan uudelleen, mutta nyt kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään kokemusta mistään muusta infrapuna lähettimestä, jolla tuota keskuslukkoa/hälyä vois ohjata.

Tämä pohdinta juontaa juurensa siihen, että kävin merkkiliikkeessä kysymässä, mitä vara-avaimen teettäminen omaan -94 mallin 525 TDS:ään tulisi maksamaan. Sanoivat, että perusavaimen voi teettää missä vaan, autossani kun ei ole ajonestoa. Jos sen sijaan haluan sen avaimen sillä kaukosäätimellä, niin silloin hintaa avaimella olis n 150€ (vähän turhan tyyristä).

Ajattelinkin näppäränä heti, että olisiko vaihtoehtoisesti mahdollista yrittää hommata jolta kulta yli jäänyt avain ja yrittää opettaa se mun auton tavoille (onko tämä edes mahdollista), vai yrittäisinkö hommata jostakin jonkin ohjelmoitavan infrapunalähettimen, jota käyttäisin avainmenperätyyppisesti ja jonka messiin kävisin vain teettämässä normaalin vara-avaimen.

Kysymys B: Kun olen laittanut hälyn päälle ja yritän mennä normaalisti avaimella autoon sisälle, niin sehän alkaa huutaa välittömästi. Onko hälyä siis mahdollista saada jotenkin pois päältä ilman kaukosäädintä? (mulla on siis alkuperäinen tehdasasennettu häläri)
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Originally posted by JTORPPA View Post
    Onko hälyä siis mahdollista saada jotenkin pois päältä ilman kaukosäädintä? (mulla on siis alkuperäinen tehdasasennettu häläri)
    Ei.

Tai no, akku irti tai hälyn torvi irti...

Comment

• WSE1
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 3242
      • Suomusjärvi

ettei tässä ole nyt sekoitettu jotain, eikös ysinelosessa ole jo radiotaajuudella toimiva kauko-ohjain? Ir poistui jo -91? Ir:n kyllä saa ohjelmoitua mistä muusta tahansa vastaavasta autosta peräisin olevaan kapulaan.

Comment

• pheno
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1998
        • Tampere

Originally posted by WSE1 View Post
        ettei tässä ole nyt sekoitettu jotain, eikös ysinelosessa ole jo radiotaajuudella toimiva kauko-ohjain? Ir poistui jo -91? Ir:n kyllä saa ohjelmoitua mistä muusta tahansa vastaavasta autosta peräisin olevaan kapulaan.
        Täällä 10/95 ja infrapunaohjauksella mennään...

Comment

Working...
        X