Siis e34 etuovien lukkopesät rikki sekä kuskinpuolen kahva rikki. Merkkiliikkeessä korjaus olisi älyttömän kallista ja kyselisin että mitä muita keinoja olisi korjata/hoitaa lukot kuntoon huokeammin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 rikkinäset lukkopesät..
Collapse
X
-
mikä pesissä on vikana?
mulla oli hapettunut ja jousia poikki. raision lukossa huolsivat 18€ (itse irroitettuna)
tähän kuului siis hapettumien hionta, rasvaus ja uudet jouset rikkinäisten tilalle.
kahvan löydät foorumilta ja sen vaihtaa käden käänteessä
ei tuon summan nyt kauheiksi luule nousevan
noiden pesien irroitushan siellä liikkeessä on se mikä maksaasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postmikä pesissä on vikana?
mulla oli hapettunut ja jousia poikki. raision lukossa huolsivat 18€ (itse irroitettuna)
tähän kuului siis hapettumien hionta, rasvaus ja uudet jouset rikkinäisten tilalle.
kahvan löydät foorumilta ja sen vaihtaa käden käänteessä
ei tuon summan nyt kauheiksi luule nousevan
noiden pesien irroitushan siellä liikkeessä on se mikä maksaa
Korjausarvionkin antoivat joka oli vajaat 600e töineen
Yrittävätköhän tehdä kärpäsestä härkästä.. tiedä häntä.
Korjaamatta kyllä jäi.
Comment
-
-
tua tänne ni korjaan ne 500€ ja paljon nopeammin
aika huohkee hinta. mutta niin kuin sanoin niin lukkopesien irrotus on aikaa vievin homma ja tunti liksallahan noi liikkeet elää
miten noi lukot oireilee? avain ei käänny? kääntyy muttei aukee? ei "palauta"?
entä kahva? koliseeko heliseekö?
miten hajos?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Posttua tänne ni korjaan ne 500€ ja paljon nopeammin
aika huohkee hinta. mutta niin kuin sanoin niin lukkopesien irrotus on aikaa vievin homma ja tunti liksallahan noi liikkeet elää
miten noi lukot oireilee? avain ei käänny? kääntyy muttei aukee? ei "palauta"?
entä kahva? koliseeko heliseekö?
miten hajos?
Comment
-
-
ne ei sit olis paljoo vanhoi kattellu. uutta tilalle ja samalla varmaan virta lukko ja kontin lukko menny.
tosiaan sitten on varmaan siitä kuskin lukossa sitä hapettumaa ja jousia palasina.
kahva on niin kuin sanoit niin vaan kulunut kovasta käytöstä (laita silikoonia tiivisteisiin tulevana talvena niin ei tarvi runnoo)
apparin lukko on varmaan "nihkeä" koska keskuslukon moottori pistää hanttiin mut elottomuuteen on paha sanoa mitään. mutta kannattaa katsoa niitä vipuja ja niveliä kun jotkut saattavat olla muovisia ja mahdollisesti hajonneet.
tämä olisi veikkaukseni antamistasi neuvoista totuusahan voi olla jotain muuta.
itse lähtisin purkamaan sitä kuskin lukkoa ja veisin normi lukko sepälle. se ei siitä vaivasta sitten enää paljoa ota
näillä eväillä onneasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postne ei sit olis paljoo vanhoi kattellu. uutta tilalle ja samalla varmaan virta lukko ja kontin lukko menny.
tosiaan sitten on varmaan siitä kuskin lukossa sitä hapettumaa ja jousia palasina.
kahva on niin kuin sanoit niin vaan kulunut kovasta käytöstä (laita silikoonia tiivisteisiin tulevana talvena niin ei tarvi runnoo)
apparin lukko on varmaan "nihkeä" koska keskuslukon moottori pistää hanttiin mut elottomuuteen on paha sanoa mitään. mutta kannattaa katsoa niitä vipuja ja niveliä kun jotkut saattavat olla muovisia ja mahdollisesti hajonneet.
tämä olisi veikkaukseni antamistasi neuvoista totuusahan voi olla jotain muuta.
itse lähtisin purkamaan sitä kuskin lukkoa ja veisin normi lukko sepälle. se ei siitä vaivasta sitten enää paljoa ota
näillä eväillä onnea
Kts kuites vinkeistä
Comment
-
Comment