Kun laittaa lähivalot päälle, niin kierroslukumittarin viisari alenee normi 650:stä noin 150:een ja senjälkeen asteikko on sekasin. Korvakuulolta 3000-4000 niin mittarissa ehkä 1000.
Tätä ei yleensä tapahdu kylmällä autolla. Eli jos ajan vaikka 30min ilman valoja ja sitten valot päälle, niin ei mitään ongelmaa. Pikkuhiljaa tämä ongelma tulee useammin esille, ennen se tuli ehkä kerran viikossa. Niin, autossa on xenonit, mutta niinkun sanottu aikaisemmin ei mitään ongelmaa.
Onko nämä nyt ne kuuluisat mittariston konkat jotka oireilee ? Vai tuleeko xenonien suunnalta yleensä jotain häiriöpiikkiä ?
Tätä ei yleensä tapahdu kylmällä autolla. Eli jos ajan vaikka 30min ilman valoja ja sitten valot päälle, niin ei mitään ongelmaa. Pikkuhiljaa tämä ongelma tulee useammin esille, ennen se tuli ehkä kerran viikossa. Niin, autossa on xenonit, mutta niinkun sanottu aikaisemmin ei mitään ongelmaa.
Onko nämä nyt ne kuuluisat mittariston konkat jotka oireilee ? Vai tuleeko xenonien suunnalta yleensä jotain häiriöpiikkiä ?
Comment