Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 H1 -> H4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • korppi525
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 276
    • Ylöjärvi

    e34 H1 -> H4

    Olisi tarkoitus muuttaa umpiot H4 polttimolle joten lähivalot pitäisi saada sammumaan kun pitkät laitetaan päälle. Kuulin huhua että joissakin ( vanhemmissa? ) malleissa näin olisi alunperinkin. Niissä joissa puolikkaat on aina päällä, löytyisi jostain vaihtoreleen ( ??? ) paikka, jossa siis ei ole relettä, vaan tilalla on jonkinlaiset "hyppyjohdot." Eli jos siihen paikkaan laittaisi releen, puolikkaat ei pala pitkien päällä ollessa, pitääkö paikkansa?

    Jos kuulemani oli täyttä shaissea, mitenkäs kyseinen homma kannattaisi hoitaa?

    Sitten vielä xenonien kanssa, eli onko tämä homma ihan turha jos laittaa xenon valot, mitä sellainen polttimo tykkää jos molempiin nastoihin syötetään virtaa koko ajan?

    Kiitoksia vastauksista!

    on sitä isompiaki siguja näkyny...

  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    tuossa jonkinmoinen versio -> http://80.223.209.250/h1-h4-kytkentä.jpg
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • korppi525
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2007
      • 276
      • Ylöjärvi

      #3
      Noinhan se käykin, mutta onko kellään tietoa josko onnistuisi tuolla pelkällä releen laitolla?

      on sitä isompiaki siguja näkyny...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎