kierrokset jos nousee yli 1500 nii pätkii, nykii ja paukkuu putkesta helvetisti.
aiemminki ollu ongelmia kylmäkäynnistyksessä eli kylmänä täytyy sahata, painella kaasua että lähtee käyntiin.
samalla paukkuu putkesta mutta muuten toiminut kun käyntiin saanu ja aina lähteny lopuks.. littyyköhän jotenki tohon uuteen vikaan nytte? eile illalla toimi normaalisti ja nyt amusti pääsi ajelee töihi 5-vaihteella 60km/h(tuntu pitkältä matkalta töihi) eli kierrokset justiis 1500 kohdalla, muuten heti pätkii jos kierokset nousis enemmä.. olisko joku ilmamassamittari tai jotai??
ja ei vaikuttanut mitään vaikka kone lämpeni matkalla ja muutenki johdonpäässä eli lämmi auto valmiiks oli..
töistä lähin nii toimii taas normaalisti, olisko sit johtunu jotenki ku kaks viikoo sato vettä ja tuli vähä pakkasta et olis joku massamittaris jäätyny tai jotai..
aiemminki ollu ongelmia kylmäkäynnistyksessä eli kylmänä täytyy sahata, painella kaasua että lähtee käyntiin.
samalla paukkuu putkesta mutta muuten toiminut kun käyntiin saanu ja aina lähteny lopuks.. littyyköhän jotenki tohon uuteen vikaan nytte? eile illalla toimi normaalisti ja nyt amusti pääsi ajelee töihi 5-vaihteella 60km/h(tuntu pitkältä matkalta töihi) eli kierrokset justiis 1500 kohdalla, muuten heti pätkii jos kierokset nousis enemmä.. olisko joku ilmamassamittari tai jotai??
ja ei vaikuttanut mitään vaikka kone lämpeni matkalla ja muutenki johdonpäässä eli lämmi auto valmiiks oli..
töistä lähin nii toimii taas normaalisti, olisko sit johtunu jotenki ku kaks viikoo sato vettä ja tuli vähä pakkasta et olis joku massamittaris jäätyny tai jotai..