Tänään otin aamulla auton liikenteeeseen parin viikon breikin jälkeen ja toimi kuin kello, mitä nyt pikkusen pölläytteli vesihöyryjä normaalia reippaammin. Aamulla plussakeli.
Iltapäivällä kun lähdin töistä, auto kävi ehkä 5-7 sylinterillä koko ajan ja ravisti ihan prklsti kun vedätin kutosella ja pienillä kierroksilla. Duunikaveri oli mulla kyydissä ja aateltiin, et haetaan sen 525tds ja mennään sillä. Juuri ennen duunin parkkipaikkaa auto kävi taas kaikilla kahdeksalla ja jatkettiin kuitenkin matkaa kasilla, bensa kun kerran on niin edullista.
Kotimatkalla kävin pikaisesti kaupassa, jonka jälkeen nykiminen taas alkoi. Taaskin se loppui noin 15km maantieajon jälkeen, mutta kaupunkiin saapuessa, Ruoholahden liikennevaloissa nykiminen alkoi taas, eikä loppunut ennen parkkipaikkaa. Toisen polen pakoputki oli aivan tulikuuma ja toinen normaali, eli todnäk. sytkävika, luultavimin puola tai kaksi. Ihmettelen vaan, voiko puola hajota noin, vai pitäisikö nuuhkia muita syitä?
Iltapäivällä kun lähdin töistä, auto kävi ehkä 5-7 sylinterillä koko ajan ja ravisti ihan prklsti kun vedätin kutosella ja pienillä kierroksilla. Duunikaveri oli mulla kyydissä ja aateltiin, et haetaan sen 525tds ja mennään sillä. Juuri ennen duunin parkkipaikkaa auto kävi taas kaikilla kahdeksalla ja jatkettiin kuitenkin matkaa kasilla, bensa kun kerran on niin edullista.
Kotimatkalla kävin pikaisesti kaupassa, jonka jälkeen nykiminen taas alkoi. Taaskin se loppui noin 15km maantieajon jälkeen, mutta kaupunkiin saapuessa, Ruoholahden liikennevaloissa nykiminen alkoi taas, eikä loppunut ennen parkkipaikkaa. Toisen polen pakoputki oli aivan tulikuuma ja toinen normaali, eli todnäk. sytkävika, luultavimin puola tai kaksi. Ihmettelen vaan, voiko puola hajota noin, vai pitäisikö nuuhkia muita syitä?
Comment