Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 535 --->m5 katsastuksesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Viiskolviis
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 25
    • Tampere

    E34 535 --->m5 katsastuksesta

    Nyt olis kaverin autoon saatu tekniikka kii ja olis leiman aika.Autohan on e34 535 -92, johon on laitettu 3.6 M5 tekniikka.Ymmärsin et tota pitää verrata 540:iin?Voisiko joku viisas kertoa kuinka Etk:sta tulostelu onnistuu? Mäkö vaan printtaan paperit jossa on esim 540 jarrujen kuva,varaosanumero,yms.Ja sit tulostan m5:n jarrujen kuvan,jossa varaosanumero yms. ja näytän inssille että tämmöset pitäs olla ja tämmöset me laitettiin.Ja sama homma muille osille jotka vaihdettiin.Tarvin kait 535,540 ja M5 paprut? Toivottavasti joku tajus mitä ajan takaa.
  • quisma
    BTCF Member
    • May 2005
    • 384
    • Toijala

    #2
    Käsittääkseni sitä ei mitenkään verrata 540:iin, koska Motorsportit on ihan oma mallisarjansa. Eli jarrujen tulisi vastata täysin m5:n vastaavia, eikä 540:llä ole mitään tekemistä asian kanssa. Korjailkaa, jos olen täysin väärässä...
    e46 325ci cabrio m-sport2

    Ex: e46 320da touring -04
    e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
    e39 528ia -96
    e34 525i -92
    e30 320i touring -88
    e36 328i coupe -97
    e36 325i -91

    Comment

    • Viiskolviis
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 25
      • Tampere

      #3
      Mä ymmärsin et 540 on "tehokkain" e34, koska ämmät on oma sarjansa.Eli 540:n tehot+20% ja jarrut yms pitäis vastata 540.Tottakai tohon laitettiin kaikki osat m5:stä jotka vaan oli eriäviä ton 535:n osiin,mut tää katsastus menee hankalaksi ja toi etk:n käyttö on vähän kysymysmerkki.Ei huvittais tulostaa jotain 500 sivua paskaa jos yhdelläkään paperilla ei tee mitään.Helpoin homma tais olla toi tekniikan vaihto

      Comment

      • r.w.
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2510
        • Länsirannikko

        #4
        Originally posted by Viiskolviis View Post
        Mä ymmärsin et 540 on "tehokkain" e34, koska ämmät on oma sarjansa.Eli 540:n tehot+20% ja jarrut yms pitäis vastata 540.
        Juurikin noin. Kannattaa kuitenkin lyödä ne M5 jarrut, sillä nykyisen käytännön mukaan menisivät tällöin ilman prosentteja turvallisuutta parantavana muutoksena (paremmat kuin minimivaatimus).

        ps. Löytyisi myyntiin 3.6 M5:n satulat. Privaa jos kiinnostaa.
        Last edited by r.w.; 12-12-2007, 23:51.
        1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

        Comment

        • Viiskolviis
          Bimmer Rookie
          • Jul 2005
          • 25
          • Tampere

          #5
          Niinku sanoin tos vähä ylempänä et otettiiin m5:stä kaikki mitkä oli eriäviä 535:een (jarrut,loota,perä yms)

          Comment

          • Zoui
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 6350
            • Tampere

            #6
            Jos nyt jotain hyötyä noista nyt on... ainakin 540 mallin osalta

            Elämä on pihakivestä.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎