mitä tekisit jos sulla olis orggis 250tkm ajettu 525 ja haluaisit lisää tehoa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525 24v lisää potkua
Collapse
X
-
-
Mikähän mahtaa olla rahamäärä minkä oot valmis viritykseen sijottaan? Kai sitä pysyy lenkkiavaimet hyvin kädessä ettei tartte mikään korjaamolle viedä On kyllä aika kalliita lisähevoset vapari myllyyn
Edit: Kysymys olikin siittä että mitä itte tekisin.
Tällähetkellä on ittetehty rst-putkisto pakosarjalta taaksepäin ilman katteja ja vapaavirtaus suodatin vakio kotelossa. Kevään mittaan pitäis tulla rst-pakosarja, M52B28 kampiakseli ja veivit samalla kun koneen purkaa ni männät menee vaihtoon ja lohko porautukseen. Sitten kun rahatilanne antaa myöten ni uusia nokkakeppejä kehiin ja m3 kaasuläppärunkoo metsästään.Last edited by Kuppila; 26-12-2007, 14:05.
Comment
-
-
minkä vuotinen. fööni kylkeen jos on 89sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
No tuota ellei juuri tuolla autolla oli erityistä tunnearvoa, niin myyt sen ja ostat tilalle 540 tai M5. Koska rahalla jonka joudut laittamaan tuohon saadaksesi persdynolla huomattavan tehonlisän (ei siis mitään viittä lastuhevosta), joudut latomaan tiskiin sen verran euroja että sillä makselee kyllä välirahan.
Ei papuja, mutta näin se vaan menee.
Comment
-
-
Originally posted by eemu View Postmitä tekisit jos sulla olis orggis 250tkm ajettu 525 ja haluaisit lisää tehoa...
BTW Paljonkos tossa koneessa on puristus?Last edited by petrolhead; 26-12-2007, 14:27.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostNo tuota ellei juuri tuolla autolla oli erityistä tunnearvoa, niin myyt sen ja ostat tilalle 540 tai M5. Koska rahalla jonka joudut laittamaan tuohon saadaksesi persdynolla huomattavan tehonlisän (ei siis mitään viittä lastuhevosta), joudut latomaan tiskiin sen verran euroja että sillä makselee kyllä välirahan.
Ei papuja, mutta näin se vaan menee.
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMiettisin tarkkaan toimenpiteen järkevyyttä. Sitten roplaisin koneen siihen uskoon että se on tiptop kunnossa ja luovuttaa edes ne alkuperäiset hevosvoimat varmasti. Sitten jos siitä ei oikeasti jalka lattiassa ja punarajalle vetämällä irtoa tarpeeksi kyytiä niin miettisin taas tarkkaan, onko juuri Tämä Se Auto, jota haluan virittää.
BTW Paljonkos tossa koneessa on puristus?
Comment
-
-
Halvimmat hevoset:
Stroke & bore, koko sinne -> 3.0, hintaa tulee semmonen 2000-3000e halvimmillaan (+koneen peruskorjaus). Millään muulla virityksellä et saa yhtä monta hevosta euroa kohti. Resepti:
M52B28 kampura ja veivit, mittatilausmännät, porautus, megasquirt. Vaihtoehtoisesti veivi-mäntä yhdistelmä motorsport akselilta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by eemu View Postmitä tekisit jos sulla olis orggis 250tkm ajettu 525 ja haluaisit lisää tehoa...
Extremen lastu sisään ja kovaa ajoa. Eräästäkin "muovi"moottorista jarrutettiin saman puljun lastulla +19hv ja +15Nm. En nyt tähän hätään muista missä Bemaristissa oli juttu aiheesta. Alkuperäiset käppyrätkin kyllä löytyy jos tosissaan kiinnostaa.On-One InBred 29er
Comment
-
-
540 ritsan saat alle 6000€ ja tehoa siinä on se vajaa 290hv. Väliraha muutama tonni nykyiseen autoon verrattuna ja kestävyys aivan eriluokkaa.
Jos olet itsepäinen niin suoraa putkea vaan menemään ja katit jorpakkoon jos sellaiset on. Sitten joku thyning lastu joka nostaa rajoittajaa. Vapari kiinni tottakai.
Kopioin seuraavan taulukon BMW Suomen sivuilta koskien E34 525i virittämistä.
.........................Tulos virityksen jälkeen............. Tulos ennen viritystä
Race feeling .............................9 ........................... 5
Tuheroa Essolta todennäköisyys ..8 ............................4
Todellinen suorituskyky ..............6 ........................... 6
Kestävyys ...............................4 ............................7Last edited by BMW; 26-12-2007, 15:54.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostKopioin seuraavan taulukon BMW Suomen sivuilta koskien E34 525i virittämistä.
.........................Tulos virityksen jälkeen............. Tulos ennen viritystä
Race feeling .............................9 ........................... 5
Tuheroa Essolta todennäköisyys ..8 ............................4
Todellinen suorituskyky ..............6 ........................... 6
Kestävyys ...............................4 ............................7
Hah hah, tälle on jo pakko repeillä...----: Fuck The Fuel Economy :----
Z3 2.8i Supercharged - E92 335i
Comment
-
-
Originally posted by BMW View Post540 ritsan saat alle 6000€ ja tehoa siinä on se vajaa 290hv. Väliraha muutama tonni nykyiseen autoon verrattuna ja kestävyys aivan eriluokkaa.
Jos olet itsepäinen niin suoraa putkea vaan menemään ja katit jorpakkoon jos sellaiset on. Sitten joku thyning lastu joka nostaa rajoittajaa. Vapari kiinni tottakai.
Kopioin seuraavan taulukon BMW Suomen sivuilta koskien E34 525i virittämistä.
.........................Tulos virityksen jälkeen............. Tulos ennen viritystä
Race feeling .............................9 ........................... 5
Tuheroa Essolta todennäköisyys ..8 ............................4
Todellinen suorituskyky ..............6 ........................... 6
Kestävyys ...............................4 ............................7
Comment
-
-
Originally posted by Kuppila View PostJoka topik jossa on m50b25 koneen virittämisestä tulvii näistä osta m5 tai osta m3 viesteistä. Toivottavasti tää jää ainooks tässä topikissa.
Ja muutenkin, ei se teho onnelliseksi tee, aika lahna tuo 540 on myös. Eli jos haluaa 525:teen rahaa laittaa, niin MINÄ laittaisin alustaan ym, en koneeseen.
Ja johan sanoin, ei papuja
Comment
-
Comment