memebuy23buy

e34 varashälytin alko huutaa. . . APUA!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomp_pa
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 748
    • Helsinki (e30 garage)

    e34 varashälytin alko huutaa. . . APUA!

    elikkä tos aamul ei ovet avautunu napista - avaimesta.
    avasin oven avaimella ja hälytin alko huutaa,
    eikä asetu millään.
    pidin akkua irti 10min mut sama huuto jatkuu vaan . . .
    vinkkejä! ! ! !

    ja tää mun kädessäni oleva avain sattuu olemaan sitä uudempaa mallia !!! ! ! ! ! !

    on alkuperäinen häly
    ja auto BMW 540i -95 e34
    Last edited by Tomp_pa; 12-01-2008, 14:46.
    xXx
  • heijani
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 220
    • Turku

    #2
    Hälyttimessä on varmaankin akkuvarmennus eli akun irroittaminen ei auta. Eikös tuon orggishälyn pitäis lakata huutamasta kun vääntä avaimella virrat päälle? Avaimesta taas on todennäköisesti patteri loppu. Tossa joulun tienoilla oli täälläkin vähän sama tilanne.
    BMW e61 525dA 2006
    ex BMW e39 530dT 2000
    ex Volvo V70 2.4T AWD :think
    ex BMW e39 540iA sedan 1999
    ex BMW e28 520i Bavaria 1987
    ex BMW e46 316i sedan 2000

    Comment

    • ihu412
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 263
      • Tampere/Rovaniemi

      #3
      Avaimen pariston vaihdolla ratkes vastaava ongelma.

      Comment

      • Tomp_pa
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 748
        • Helsinki (e30 garage)

        #4
        avain on puoli vuotta vanha. . .
        patteri ei ole loppu. . .
        xXx

        Comment

        • Tomp_pa
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 748
          • Helsinki (e30 garage)

          #5
          joo on yritetty kaikki kikat. . .

          auto ei starttaa, ajonesto siis päällä.

          akun navat kiinni teet mitä vaan alkaa hälyt huutamaan vilkut vilkkumaan
          otin patterin pois avaimesta ja takaisin.
          yritin koodata uudelleen, ei oonnistu.
          avainhan on sitä mallia, jossa on kaksi nappulaa ja kiinteä avain osa ei taittuva.
          mitähän keksis, autolla pitäs päästä liikkumaan!
          xXx

          Comment

          • superb
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2827

            #6
            Akusta + ja - -navat irti (akku pois tieltä) ja starttikaapelilla oikosulkuun, avain kakkosasentoon ja odottelet 10min? Kaikkien ohjauspurkkien sisältö pitäis tyhjentyä.. Varo ettet osu akkuun kun on navat yhdessä!



            Last edited by superb; 12-01-2008, 17:56.

            Comment

            • armageddon
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 443
              • Kokkola

              #7
              ihan näin mielenkiinnosta kysäsen et mihin kaikkeen toi vaikuttaa?:think
              ei ne tehot vaan se kuski...

              Comment

              • Tomp_pa
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2004
                • 748
                • Helsinki (e30 garage)

                #8
                [QUOTE=superb;1124958]Akusta + ja - -navat irti (akku pois tieltä) ja starttikaapelilla oikosulkuun, avain kakkosasentoon ja odottelet 10min? Kaikkien ohjauspurkkien sisältö pitäis tyhjentyä.. Varo ettet osu akkuun kun on navat yhdessä!

                eipä auttanu tuokaan. . .
                navat oli 20min yhdessä. . .
                ovi kun oli auki ja laitto navat akkuun ni samantien alkoi huutamaan. . .


                lisää ehdoituksia . ..
                xXx

                Comment

                • superb
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 2827

                  #9
                  Kaikki ovet, ikkunat ja luukut kiinni ja pidät oven lukkopesästä avainta käännettynä avaus-asentoon hieman pidempään?
                  Koitat kaikkia lukkopesiä.. ootko koskaa korjannut takaluukun johtosarjaa?

                  Aika vittumaistahan se on kuunnella sitä ääntä samalla kun yrittää hiljentää, mut ei oo parempia neuvoja nyt tähän hätään..
                  Huudon pitäs loppua noin 30sek kuluttua (?)

                  Comment

                  • Supa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 7597
                    • Järvenpää

                    #10
                    Ainakin vanhemmassa orginaali hälyssä tuo töötti on puhaltimen moottorin kanssa samassa tilassa tuulilasin "alapäässä". Eli moottoritilan puolelta pelti pois niin pääsee käsiks tööttiin, siis jos haluaa ottaa irti vian selvityksen ajaksi. Tuo pellin irroitus voi olla kyllä hankalampi 540:ssä ku näis pikkumoottorisis :think
                    - E90 320i LCI M-sport -09
                    - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                    Comment

                    • Tomp_pa
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2004
                      • 748
                      • Helsinki (e30 garage)

                      #11
                      juu elikkä vika ei hävinny ennen OBC läppäri käyntiä.
                      vikailmoitukset kun poisti sai homman taas toimimaan ja avaimen koodattua.
                      auton sai ajoon kun repäsi oikeat piuhat irti v-hälyttimen boksilta... siis ennen läppäri touhuja.
                      xXx

                      Comment

                      • mazzey
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2006
                        • 42
                        • Joensuu

                        #12
                        Originally posted by Tomp_pa View Post
                        juu elikkä vika ei hävinny ennen OBC läppäri käyntiä.
                        vikailmoitukset kun poisti sai homman taas toimimaan ja avaimen koodattua.
                        auton sai ajoon kun repäsi oikeat piuhat irti v-hälyttimen boksilta... siis ennen läppäri touhuja.
                        Itselläni kävi tänään aivan sama homma.. mitkään koodaukset ei onnistu ja auto huutaa heti jos yrittää ovia avata tai autoa käynnistää. Osaisiko kukaan sanoa että missä tuo hälyttimen boksi sijaitsee ja mitä piuhoja siitä pitäisi irroittaa että saisi edes auton käyntiin ilman töötin huutamista? Todella mukavaa kun auto seisoo kadun varressa, ihmettelijöitä riittää ku hälytin laulaa ja ite hermoilet vieressä.

                        Ja autohan oli: e34 525i -95.

                        Comment

                        • Muppe
                          BTCF Member
                          • May 2006
                          • 1866
                          • Östermyra

                          #13
                          Apua hieman kanssa kaipailen. Millä saisin sigun miinasta(535iA) hälyn pimeäksi. Päätti odottamatta ruveta toimimaan... Autossa ilmeisesti orkkis häly ja avain mallia karvalakki. Keskuslukko ollut jo hetken aikaa pimeänä Kojelaudan ledi palanut aina silloin tällöin mutta ei ole hälytyksiä tullut. Tänään kokeilin availla vänkärin ovea avaimella ja kas kummaa meteli alkoi(loppui hetken päästä). Nyt huutaa aina kun yrittää avaimella ovia auki

                          Anteeksi jos teksti on häröä mutta kun puoli tuntia on häly huutanut korvan juuressa ei ajatus ihan toimi
                          E61 530dA M-Sport
                          E39 520iA Touring

                          ex. E34 525iA
                          ex. E34 535iA
                          ex. E34 520i
                          ex. E34 520i
                          ex. E36 320i

                          Comment

                          • TeeDee
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2007
                            • 497
                            • Rovaniemi

                            #14
                            Itsellä kävi kesällä silleen että autosta tyhjeni akku. Hälytin päällä joten sisään mentiin "pakottamalla ovi auki avaimella". Konepelti auki ja kaverilta virtaa ja autoa käyntiin niin samantien alkoi hälytin huutamaan ja moottori ei lähtenyt käyntiin.

                            Ratkaisu -> Ulos ja ovet lukkoon ja auki. Ongelma poistui.


                            Alkuperäisellä avaimella itse tosiaan värkkäillyt koska tuo kaukosäätökapula on matkan aikana jonnekkin hävinyt. Tosiaan avaimellahan saa ovet 1) auki 2) lukkoon 3) lukkoon +"takalukkoon" ja häly pääle. Kolmoskohta tarkoittaa siis, että avainta väännetään reilummasti "lukkoon" päin.
                            Last edited by TeeDee; 12-01-2009, 18:44.
                            Tämän hetkinen ja ensimmäinen menopeli BMW 525i -90

                            Comment

                            • Muppe
                              BTCF Member
                              • May 2006
                              • 1866
                              • Östermyra

                              #15
                              Kiitoksia nopeasta vastauksesta Akku itselläni ok. Olen kulkenut kuskin ovesta kun eipi apparin ovi aukea avaimella. Tullut kokeiltua nuo kaikki kuskin oven 3 kohtaa ja aina toiminut ilman hälytystä:think Ihmetyttää vaan kun räpläs hanttarin ovea avaimella joka ei luonnollisesti toimi ja kun meni avaamaan kuskin oven niin huuto alkoi... Pitänee käydä uudella innolla huomenna kokeilees ettei naapurin mummot enää saa slaakia
                              E61 530dA M-Sport
                              E39 520iA Touring

                              ex. E34 525iA
                              ex. E34 535iA
                              ex. E34 520i
                              ex. E34 520i
                              ex. E36 320i

                              Comment

                              Working...
                              X