e34 10/90 m5, etuvastus problemo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m a k e
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 60

e34 10/90 m5, etuvastus problemo

Helvetti.. Piti tänään käydä repimässä toi etuvastus irti kun se on ilmeisesti sökänä. Ainakin oireet viittaa siihen, ygil tulee ilmaa ja neppe luukuttaa täysii. kakkonen ja kolmonen sillon ku lystää.

Tämä sivun mukaan http://www.bmwe34.net/e34main/mainte...ical/sword.htm autot jotka on valmistettu _ model manufactured after week 2 of 1990, pitäisi olla tämä simppelimpi versio tästä etuvastuksesta, eikä sitä legendaarista miekkaa.

Mä olen elännyt siinä uskossa, että toi pora on väsätty 10/90, niin eikö siinä pitäisi silloin olla toi ei miekka etuvastus. Perkele, mä en löytänyt sitä mistään vaikka noiden ohjeiden mukaan pällistelin. Tääl oli joku linkki mistä näki auton valmistus ajankohdan ja mulla se näytti juuri tuota 10/90. Huoltokirjassa tosin lukee 10.4.1990. Eli mitä ihmettä.

Tos noi numerot (ei kai noi mitää salaisuuksia voi olla) BK03730. Niin ja realoemkin kovasti vakuuttaa että tää on väsätty 10/90.

Niin miksi ihmeessä mä en tota vastusta löytänyt. Ei kai mulla ole sitä miekkaa sitten.

Mä oon kyselly täällä raivol kaikkee skeidaa ja ymmärän hyvin jos että jaksaa jeesaa, mut ees tän kerran..
    E34 M5 -90 Diamantschwarz
    Ex.
    E34 M5 -90 Alpinweiß II
  • m a k e
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 60

No niin.. miekkahan siellä oli. Laakkoselta sanoivat ko. osan maksavan melkein viishunttia!! Ei hemmetti sentään. Löytyykö tältä foorumilta ketään, joka osaisi tuon miekan fiksata. Ohjeitahan täällä näyttäisi olevan riittävästi korjaamiseen, mutta en todellakaan siihen leikkiin itse lähde.

Eli jos/kun joku osaa tuon miekan fiksata, niin ottakaa pliis yhteyttä vaikkapa privaan. Myös käytettyä toimivaa miekkaa voi tarjota.
    Ex.
    E34 M5 -90 Alpinweiß II

Comment

• Nuuskis
      BTCF Member
      • Sep 2007
      • 99
      • Kuortane

tuolta saattais löytyä joku joka noita o korjannu..
      E39 525i -01

Comment

• m a k e
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 60

Kiitos Nuuskis. Tuon linkittämäsi threadin olin jo aikaisemmin huomannut, mutta se näyttää jotenkin kuolleelta .
        Ex.
        E34 M5 -90 Alpinweiß II

Comment

• Nuuskis
          BTCF Member
          • Sep 2007
          • 99
          • Kuortane

Onko "miekka" irti? Näkyykö mitään vikaa päällepäin?
          Ei näyttäis kovin vaikealta tuon korjaaminen, muutama transistori. Samalla merkinnällä olevia ei taida löytyä suomesta, mutta vastaavia kyllä löytyy..
          E39 525i -01

Comment

Working...
          X