Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 hellan tummaoptiikka etuvalot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aksu_j
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 196

e34 hellan tummaoptiikka etuvalot

eli mulla on e34:ssa hellan tummat etuvalot ja toisesta ajovalosta on mennyt lasi halki. selasin kl-varaosan luetteloa ja sieltähän ne löytyi helloihin uudet lasit mutta tuo seikka minua vähän kummastuttaa... mistä johtuu tuo hintaero kun ei nuilla minun lukutaidon mukaan mitään eroa ole. tai onhan nuo kalliimmat 88- ja eteenpäin eli onko ne siitä eteenpäin sillä "hymyilevällä" linssillä??

6781 Ajovalon lasi+kehys oik -8/88 HELLA Lue lisää... Hinta: 46,00 EUR

5422 Ajovalon lasi+kehys oik 8/88- HELLA Lue lisää... Hinta: 65,00 EUR

ajattelin nimittäin vaihtaa samalla molemmat lasit kun ovat saanet jo vähän hiekkaa itseensä.

lasin vaihto käy varmaan samalla tavalla kuin siinä tummaoptiikan valmistus topicissa eli umpiot uuniin ja niin edelleen... kertokaa jos olen tekemässä jonkun karmean virheen
    Last edited by aksu_j; 30-01-2008, 09:09.
  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

Originally posted by aksu_j View Post
    eli mulla on e34:ssa hellan tummat etuvalot ja toisesta ajovalosta on mennyt lasi halki. selasin kl-varaosan luetteloa ja sieltähän ne löytyi helloihin uudet lasit mutta tuo seikka minua vähän kummastuttaa... mistä johtuu tuo hintaero kun ei nuilla minun lukutaidon mukaan mitään eroa ole. tai onhan nuo kalliimmat 88- ja eteenpäin eli onko ne siitä eteenpäin sillä "hymyilevällä" linssillä??

6781 Ajovalon lasi+kehys oik -8/88 HELLA Lue lisää... Hinta: 46,00 EUR

5422 Ajovalon lasi+kehys oik 8/88- HELLA Lue lisää... Hinta: 65,00 EUR

ajattelin nimittäin vaihtaa samalla molemmat lasit kun ovat saanet jo vähän hiekkaa itseensä.

lasin vaihto käy varmaan samalla tavalla kuin siinä tummaoptiikan valmistus topicissa eli umpiot uuniin ja niin edelleen... kertokaa jos olen tekemässä jonkun karmean virheen
    vastasit jo omiin kysymyksiisi mikä tässä oli ongelma??
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

Comment

• aksu_j
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 196

huonosti esitin kyllä kysymyksen kieltämättä mutta pomitaan se kohta mistä en ole varma eli onko nuo kalliimmat sillä hymy-linssillä? noinhan se oli e30:ssä ja on varmaan tässäkin mutta kysynpä nyt mieluummin kuin kiroan sitten kun tilaan väärät ja lasin vaihto onnistuu samalla tavalla kuin tummaoptiikka-topicissa neuvottiin?

Comment

• Tonton
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 9101
        • Raisio

taas vastasit. ne uudemmat on linssit (de) (luultavasti hymyllä on saanut ilmankin) ja onnistuu laittamalla uuniin.
        itse käyttäisin uunia mahd vähän ettei käy vahinkoa ja vetäisin "väkisin" mattopuukolla. lasia ei kannattais vääntää YHTÄÄN jos haluu ehjänä.
        sigpic
        M-B Vito -22
        Transit Custom -18
        Yamaha vx ho cruiser -22
        Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
        [email protected]

Comment

• aksu_j
          Bimmer Rookie
          • Jan 2007
          • 196

minähän vain veikkasin, sinä vastasit ei tosiaan kehtaa hajottaa niitä umpioita kun senverran arvokas satsi. kiitän

Comment

• aksu_j
            Bimmer Rookie
            • Jan 2007
            • 196

sanokaas muuten käykö nuo motonetin lasit tuohon hellan umpioon ja mitä merkkiä ne on, tekeekö niillä mitään:think

H1-DE lähivalolyhdynlasi vasen 9.88--. . . . . . . . . . . 50-1189 49.90 ???
            H1-DE lähivalolyhdynlasi oikea 9.88--. . . . . . . . . . . 50-1190 49.90 ???

ja sitten toisaalta mitä osia kuuluu tuohon "umpioon" kun hintaero vaivaiset 5 euroo?

UMPIO BMW 500-SARJA E34 89--96
            500s E34 89--96:
            H1-DE lähivalo vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-1885 54.50 ???
            H1-DE lähivalo oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-1886 54.50 ???

Comment

• korppi525
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2007
              • 276
              • Ylöjärvi

Ero on siinä et lasi on lasi ja umpio on umpio säätöruuveineen + pohjineen eli TÄYDELLINEN lähivalo. Hinnoittelu taas on noissa v*tuillaan.

on sitä isompiaki siguja näkyny...

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎