Mitenkä on saisiko vaihdevivuston liikkeet suht lähelle uuttavastaavaksi, kun tuo 2. vaihteen kytkeminen ei käy mitenkään silmänräpäyksessä vaan siihen tuhlautuu huomattavasti enempi aikaa kuin esim kolmoseen joka menee suht kivuttomasti, 4. vaihde taas on vähän sama kuin kakkonen että huolella joutuu laittamaan päälle. Tämänhän ei vissiin pitäisi johtua laatikon sykronoinnin kuluneisuudesta vaan vivuston väljyydestä. Laatikko ei ole mulla ikinä korahdellut ja välikaasua käytän ja rev matchinkiä aina tarpeen tullen.
Lisäksi olen huomannut että jos blibbaa ihan pikkusen välikaasua kaupunkiajelussakin niin noin 2. ja 4 menee huomat.paremmin päälle.( laatikko liikkuu).
Ja Mobilin atf öljyt vaihdatin ihan kuukausi sitten.
Jos joku neuvois että mitenkä sais ainakin suurimmat väljyydet kepistä pois, vaihteet napakasti päälle. Auto -89 e34 520i m20b20
Ois ihan kiva jos tuon 520i sais siihen tehtaan 12s 0-100kmh aikaan eikä 20s kun ykköseltä kakkoselle menee 8sekunttia :
Lisäksi olen huomannut että jos blibbaa ihan pikkusen välikaasua kaupunkiajelussakin niin noin 2. ja 4 menee huomat.paremmin päälle.( laatikko liikkuu).
Ja Mobilin atf öljyt vaihdatin ihan kuukausi sitten.
Jos joku neuvois että mitenkä sais ainakin suurimmat väljyydet kepistä pois, vaihteet napakasti päälle. Auto -89 e34 520i m20b20
Ois ihan kiva jos tuon 520i sais siihen tehtaan 12s 0-100kmh aikaan eikä 20s kun ykköseltä kakkoselle menee 8sekunttia :

