Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i Matalilla kierroksilla "tukehtuminen" ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hökötin
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 62
    • Inkoo

    #16
    BMW:ssä on välillä melko aneeminen kaasuun vastaavuus. Tyhjäkäynnillä kun kaasuttaa nopeasti, niin se kaasu tulee pikku viiveellä. Välillä joskus talvella kaasu on jäänyt myös päälle vähäksi aikaa.

    Comment

    • Nartsa
      Bimmer Rookie
      • May 2007
      • 73

      #17
      Originally posted by aksu_j View Post
      itellä vuosi e30:ssä putki ihan siitä pakosarjan ja putken liitoksesta, veti ilmaa väliin ja sotki lambdaa, ja just samalla tavalla meinasi tukehtua pienellä kaasulla:think
      Joo eli koitin tuossa niin vuotaa aikalailla pakosarjan ja putkien liitoksesta. Kuuluu oikein jo äänenä, sen verran vuotaa. Koitetaan aloittaa tuosta
      Exät:
      Golf GTi -03
      MB 230CE -88
      Corolla -96
      525i -89
      M5 -91
      518i -91

      Comment

      • Nartsa
        Bimmer Rookie
        • May 2007
        • 73

        #18
        Eli tänäaamuna tein videon myös kylmäkäynnistyksesta.
        Koittakaa saada tuosta jotain selvää
        Video : http://www.youtube.com/watch?v=KvRwPtNw9fQ
        Exät:
        Golf GTi -03
        MB 230CE -88
        Corolla -96
        525i -89
        M5 -91
        518i -91

        Comment

        • Nartsa
          Bimmer Rookie
          • May 2007
          • 73

          #19
          Nostan tätä kysymällä että kannataisko ne suuttimet ottaa käteen?
          Miten ne puhdistetaan?
          Paineilmalla?
          Exät:
          Golf GTi -03
          MB 230CE -88
          Corolla -96
          525i -89
          M5 -91
          518i -91

          Comment

          • Emeritus
            Newbiemmer
            • Aug 2007
            • 26
            • Kotka

            #20
            Originally posted by Nartsa View Post
            Eli tänäaamuna tein videon myös kylmäkäynnistyksesta.
            Koittakaa saada tuosta jotain selvää
            Video : http://www.youtube.com/watch?v=KvRwPtNw9fQ
            Selvisikö mistä tuo pätkiminen johtuu? Itellä rupes tekee samaa lämpinäkin kesken ajon. Ennen pätkiminen oli yleensä kylmällä koneella mutta nyt alkoi lämpimänä eikä lähtenyt vaikka auto seisoi... Vedot kateissa ja täristää niin maan pirusti ihan kun ei ois kaikki pytyt pelissä. Voiko tulpat tehdä tota että täristää aivan pirusti ja kuitenki ennen ne vedot on löytyny kun auto on vähän aikaa seissyt käynnissä/ajanu pienen matkan, vai onko odotettavissa jotain suurempaakin? No joka tapauksessa tulpat tulee vaihdettua koska siitä tuskin haittaa syntyy, mutta jos jollain ois tietoa että voiko johtua muustakin niin ois tervetullutta
            E36 328i coupe -95
            E60 530da -07 LCI

            Comment

            • nazqul
              Bimmer Rookie
              • Apr 2008
              • 37
              • Toijala town

              #21
              jos käy väjaasti,niinkun mulla just kävi. Oli 1 puolista/johdoista hapettunut, vaihdoin tulpan putsasin johdot hapettumista. Ei auttanu kohta röpötti. Ostin uuden puolan, nyt toimii ei muutakun sähköjen kimppuun...
              Best hobby i ever had, was under my wife....... #"¤%Bullshit correct answer is e34

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎