Niin, tulipa tässä pistettyä uus threadi pystyyn kun ei tuosta suoraan etsimällä mitään tyhjentävää löytynyt.
Olen tässä kahden vaiheilla tuon penarini kanssa kun, tekis mieli saada siihen hieman parempaa vääntöä ja herkkyyttä, varsinkin alakierroksille, vähäpäästöisyys estää turbon laiton aika tehokkaasti ja auto olis myyntiin menossa muutenkin pikkuhiljaa.
Budjetti on aika pitkälti alle 1000€, ja tämmöstä olen mietiskellyt:
-Pakoputken joutui uusimaan katilta taakse kun takavaimennin kirjaimellisesti irtosi hitsauksistaan, nyt yhtyy 2x2" > 1x2.5" katin jälkeen josta sitten koko matka 2.5" läpivirtaaviin vaimentimiin, joita on kaksi 2,5"x250mm.
-MAF conversion ~500USD + shipping, olisko joku miller performance ollu![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-Voimaa.com lastunviritys (Airistec) satuilevat että: 211hp/320Nm > 230hp/340Nm. Ööö, eikös tuossa ole 211hp/306Nm vakiona? Vai olenko väärässä? Eipä vaikuta liian ammattitaitoiselta jos noin paljon heittää 'faktat'
-Mitäs sitten vielä vois tehdä jos 98:lla ajelee ja haluaa pitää päästöt ja hinnan kurissa kumminkin?
-Vaiko jotain muuta viriä jolla parempi teho/hintasuhde, varmatoimisuuskin pitäisi taata kun pitäis joskus myytyä saada yms.
Semmonen 240hp/330Nm ja 0-100 siihen alle 7s vois olla kiva mutta epäilenpä ettei varmaan tuolla budjetilla ja noilla muutoksilla vielä päästä lähellekkään.
Jos ei tuosta kohtuu hintaan ja nokka/mäntä/kampura/kansi vaihdolla tehoa irtoilemaan rupea niin taidan pistää tuon projektin pikkuhiljaa pakettiin ja myyntiin. On nuo pensakulutkin niin hirvittävät vaikka vuodessa tuleekin tuolle aika vähän kilometrejä. (~4tkm, eli yhden öljynvaihdon verran)
Olen tässä kahden vaiheilla tuon penarini kanssa kun, tekis mieli saada siihen hieman parempaa vääntöä ja herkkyyttä, varsinkin alakierroksille, vähäpäästöisyys estää turbon laiton aika tehokkaasti ja auto olis myyntiin menossa muutenkin pikkuhiljaa.
Budjetti on aika pitkälti alle 1000€, ja tämmöstä olen mietiskellyt:
-Pakoputken joutui uusimaan katilta taakse kun takavaimennin kirjaimellisesti irtosi hitsauksistaan, nyt yhtyy 2x2" > 1x2.5" katin jälkeen josta sitten koko matka 2.5" läpivirtaaviin vaimentimiin, joita on kaksi 2,5"x250mm.
-MAF conversion ~500USD + shipping, olisko joku miller performance ollu
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-Voimaa.com lastunviritys (Airistec) satuilevat että: 211hp/320Nm > 230hp/340Nm. Ööö, eikös tuossa ole 211hp/306Nm vakiona? Vai olenko väärässä? Eipä vaikuta liian ammattitaitoiselta jos noin paljon heittää 'faktat'
-Mitäs sitten vielä vois tehdä jos 98:lla ajelee ja haluaa pitää päästöt ja hinnan kurissa kumminkin?
-Vaiko jotain muuta viriä jolla parempi teho/hintasuhde, varmatoimisuuskin pitäisi taata kun pitäis joskus myytyä saada yms.
Semmonen 240hp/330Nm ja 0-100 siihen alle 7s vois olla kiva mutta epäilenpä ettei varmaan tuolla budjetilla ja noilla muutoksilla vielä päästä lähellekkään.
Jos ei tuosta kohtuu hintaan ja nokka/mäntä/kampura/kansi vaihdolla tehoa irtoilemaan rupea niin taidan pistää tuon projektin pikkuhiljaa pakettiin ja myyntiin. On nuo pensakulutkin niin hirvittävät vaikka vuodessa tuleekin tuolle aika vähän kilometrejä. (~4tkm, eli yhden öljynvaihdon verran)
Comment