Haku petti minut jälleen kerran vaikka tiedän, että tästä on puhuttu aiemminkin.
Otsikossa mainitussa autossa on siis uskomattoman tiheä(4,45:1) peränvälitys, kun vertaa vaikka samalla koneella varustettuu e30 autoon, tietysti pitää ymmärtää, että e34 mallissa on isommat renkaat ja hieman enemmän massaa.
Onko kukaan vaihtanut esim 4,11:1 tai 4,27:1 välityksellä olevaa perää tuollaiseen autoon?
Suorituskyvystä ei oikein pysty muutenkaan puhumaan, mutta kuoleeko kiihtyvyys aivan lopullisesti harvemmalla perällä?
Olisi jouten tuollainen 4,11:1 perä ja toisaalta tuo "leikkiautoksi" menevä e30 kaipaisi mahdollisimman tiheän perän.
Ja mutuilla osaan itsekkin, kerro jos on käytännön kokemusta tuollaisesta yhdistelmästä.
Otsikossa mainitussa autossa on siis uskomattoman tiheä(4,45:1) peränvälitys, kun vertaa vaikka samalla koneella varustettuu e30 autoon, tietysti pitää ymmärtää, että e34 mallissa on isommat renkaat ja hieman enemmän massaa.
Onko kukaan vaihtanut esim 4,11:1 tai 4,27:1 välityksellä olevaa perää tuollaiseen autoon?
Suorituskyvystä ei oikein pysty muutenkaan puhumaan, mutta kuoleeko kiihtyvyys aivan lopullisesti harvemmalla perällä?
Olisi jouten tuollainen 4,11:1 perä ja toisaalta tuo "leikkiautoksi" menevä e30 kaipaisi mahdollisimman tiheän perän.
Ja mutuilla osaan itsekkin, kerro jos on käytännön kokemusta tuollaisesta yhdistelmästä.